Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Shopify eller Dandomain

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 10. Jul 19
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg går i overvejelserne omkring at flytte vores webshop over i Shopify, da jeg er blevet anbefalet dette. 

Hvordan er Dandomain i forhold til Shopify, er der nogen af jer som har en mening omkring dette ??

Venlig hilsen
Thomas 

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Det er meget smag og behag vil jeg mene, der er mange som godt kan lide DanDomain da det er dansk og nemt at komme i gang med men men kan også opleve nogle begræsninger, hvor shopify er det rigtig mange kaster sig ud i da der er en masse frihed her men også et højere transaktionsgebyr + at man skal have koblet en dansk indløsningsaftale på hvis du f.eks vil have Mobliepay :) 

Hvad sælger du om man må spørge??

Med venlig hilsen
Mathias

Fra Herning
Tilmeldt 10. Jul 19
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

HEJ Mathias

Vi sælger hjælpemidler til særlige behov, vi har en woocomerce løsning som fungere udemærket, men ved ikke om dandomain eller shopify er bedre, de er ihvertilfælde dyre end det jeg har nu. :-)

Tilmeldt 4. Oct 19
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Hvis jeres nuværende løsning fungerer fint ser jeg ingen grund til at skifte og specielt fra WooCommerce, da der er nærmest ubegrænsede muligheder hvad angår plugins ot skabeloner, ligesom at det er et åben source, mens DanDomain og Shopify er mere lukkede systemer.

Så med mindre der er noget konkret I mangler eller at der er performance problemer, ville jeg blive hvor I er.

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Hvis shoppen allerede fungere godt så vil jeg også anbefale dig at fast holde den og eventuelt kigge ind i hvad der måske skal til for at vækste webshoppen mere.
Er der noget specifikt som du er på udkig efter eventuelt?

Fra Herning
Tilmeldt 10. Jul 19
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Det er også lige min tanke. Jeg havde en samtale med rådgiver fra Erhvervshustet, som talte meget for Shopify og at det var the shit. Og Dandomain støte jeg på til et fordrag jeg var til, så jeg tænkte, er der noget jeg har overset i denne coronatid?  skulle Dandomain og Shopify være bedre end det jeg har nu. Derfor spurgte jeg lige herinde for at få bekræftet at vi gør og har gjort igennem noget tid nu er fint nok. Vores side ser sådan ud www.oliz.dk.

Er sikker på begge løsninger er super gode for rigtig mange. :-) 

Tak for svar

 

Tilmeldt 15. Mar 22
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Thomas

Hvis der ikke er bøvl med din nuværende løsning, så er det måske slet ikke nødvendigt at flytte.

Mange oplever at de har problemer med at vedligeholde en Woocommerce løsning. Altså opdateringer til temaer, plugins, sikkerhedshuller og lign, hvorfor de overvejer en hosted løsning, hvor de ikke skal tænke på den slags. Eksempelvis Dandomain, Shopify, Shoporama eller lign.

Der kan også være ting som hastighed, SEO features og lign, som kan være værd at overveje.

Men helt kort; Er der ingen problemer, så synes jeg da ikke du skal bruge tid/penge på at skifte.
Tilmeldt 11. Jul 17
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 07:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Man kan jo prøve gratis demosider hos både Dandomain og Shopify:-)  Jeg stod sidste år i en let desperat situation og skulle vælge mellem Dandomain og Shopify - og åbnede så de to demosider. - Her viste det sig, at mens Dandomains webshop var færdig, fuldt funktionsdygtig og jeg let kunne tilføje nye test produkter osv .- så var Shopifys demo side meget mere mangelfuldt - og da jeg jeg oprindeligt kom fra Wordpress, var det lige det jeg frygtede, så jeg endte med at vælge Dandomains webshop. 

Jeg har haft Dandomains webshop i halvandet år og er godt tilfreds: det er nok det mest sikre system i Danmark - så ingen søvnløse nætter her - desuden er supporten utrolig god -det er virkelig nogle gode mennesker de har til at sidde både i kontor og support og vidt forskelligt fra de supports vi kender fra udenlandske platforme, hvor man taler med en robot. Hos Dandomain får man ikke bare tilsendt et link med instrukser, - mange gange gør medarbejderne det for en.  Jeg kom oprindelig fra Wordpress men skiftede pga Wordpress´langsomme download hastighed

- Men jeg har også lidt ulemper jeg vil nævne ved Dandomain: Prisen er jo lidt højere, og selve administrationsdelen hos Dandomains webshop virker i forhold til Wordpress en smule gammeldags i layout, men webshoppen som sådan - altså det som ses  af  besøgende - ser tip top og tidssvarende ud. Desuden er det en fornøjelse at uanset hvad man skriver og trykker på i administrationsdelen, så bliver resultatet flot - modsat på Wordpress hvor det let kan fucke helt op..

Man kan forøvrigt tilkøbe nogle rigtig flotte templates for et par tusinde kr. så man kommer op på fuldt professionelt standard layout mæssigt. Men i forbindelse med Google Ads osv foretrækker jeg et Wordpress site hvor man kan finde 100vis af manualer på nettet og selv "installere" det- det er lidt mere rigidt at implementere tags osv på Dandomain.

Shopify har den fordel, at det er så stort, og kendt i hele verden, at der er mange sites som har apps til Shopify og Shopify har selv en masse apps som gør mange ting nemmere.  

Jeres site oliz.dk er sku et flot site - og lader hurtigt - god oversigt og klart layout. Det er vel vigtigt at et site som jeres udstråler troværdighed, og det gør det i hvertfald. - De tilkøbs templates som du ville kunne få via Dandomain er helt klar mere dynamiske og "smarte" - men spørgsmålet er om det er nødvendigt for jer, når I sælger helseudstyr.  Desuden stort arbejde at flytte sådan et site. 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)