Jeg går med nogle tanker om at opstarte mit eget firma, hvor jeg tilbyder min hjælp til små virksomheder som ikke elsker at lave alt det administrative - som jeg gør. Er der nogle, der arbejder som virtuel assistent på nuværende tidspunkt, som der kan fortælle mig lidt om det? Hvordan er I startet, og er I glade for det? Hvad oplever I, at virksomheder mest har brug for hjælp til? Og generelt til Jer der har en virksomhed - ville I benytte Jer af en virtuel assistent som fx kunne hjælpe med bogføring, kalenderstyring, kundeservice, styring af sociale medier etc.? Hvis nej, hvorfor ikke? Vh Mie L. |
Hej Mie,
Fedt at du lige rækker ud efter lidt feedback - Jeg er selv en del af virksomheden Startup Central som er et netværk for selvstændige og iværksættere og jeg ser en del af vores medlemmer der lige pludselig har behov for en som kan varetage nogle af de administrative opgave og være med til at huske, at man får lavet SoMe posts osv.
Så jeg kan godt bekræfte at der er et behov for din ydelse :)
Med venlig hilsen
Mathias