Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjemmeside

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 5. Aug 19
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 20:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

hej , jeg skal finde nogle som kan lave en flot hjemmeside til mig 

jeg syntes det er meget svære at blive klog på hvad man skal gå efter 

jeg er klar over at man til en hvis grad får hvad man betaler for , men samtidig kan man læse om skrækhistorier 

hvor kunder har betalt 30.000kr + moms for en hjemmeside , som ikke ligner noget der er brugt over 10 timer på 

håber der er nogle derude som har et godt bud på nogle  er er fornuftige til hjemmesider 

mit budget er 10.000-15.000kr  (ikke webshop

vil også gerne have hosting , men vil ikke betale 400kr pr md 

jeg har domænet 

Tilmeldt 8. Feb 22
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:59 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
woodi:

hej , jeg skal finde nogle som kan lave en flot hjemmeside til mig 


jeg syntes det er meget svære at blive klog på hvad man skal gå efter 


jeg er klar over at man til en hvis grad får hvad man betaler for , men samtidig kan man læse om skrækhistorier 


hvor kunder har betalt 30.000kr + moms for en hjemmeside , som ikke ligner noget der er brugt over 10 timer på 


håber der er nogle derude som har et godt bud på nogle  er er fornuftige til hjemmesider 


mit budget er 10.000-15.000kr  (ikke webshop) 


vil også gerne have hosting , men vil ikke betale 400kr pr md 


jeg har domænet 



Du skriver ikke hvad du skal have lavet.

Er det en one-page hjemmeside med nogle oplysninger om din virksomhed? Er det en hjemmeside der skal kunne en masse fancy? Er det et socialt netværk? Skal hjemmesiden være komplet søgemaskineoptimeret?

Hvad skal din hjemmeside reelt set kunne? Hvad er dine specifikationer. Herfra vil jeg kunne guide dig til nogle fremragende programmører/designere.
Tilmeldt 5. Aug 19
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 21:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

flot forside 

og 3-4 undersider 

produkter 

ref

kontaktformular 

er selvfølgelig interesseret i at ligge godt på google 

Tilmeldt 5. Aug 19
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 21:18 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg er ikke kun fokuseret på prisen 

det vigtigste for mig er at den bliver flot , og imødekommende 

så når man lander på siden ved man hvad der handles med 

og dem der skal lave den skal bare være ordentlige mennesker der er til at snakke med 

Fra Odense
Tilmeldt 15. Jun 19
Indlæg ialt: 29
Fra  Davivo Skrevet kl. 23:08 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej 
Jeg designer hjemmesider og kan (afhængigt af dine ønsker til siden) godt lave en i det prisleje til dig. 
Du er velkommen til at give mig et kald på 60163068 for en uforpligtende snak. 
Om ikke andet, kan jeg kan hjælpe dig i den rigtige retning :) 
Jeg står også for hosting af flere af mine klienters hjemmesider, så det kan vi også finde ud af.
Vh. Mads Hansen 
Freelance webdesigner 
mads@davivo.dk
60163068
Tilmeldt 15. Jan 22
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 09:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er meget svært at sige om en pris er rigtig. Det kommer an på mange ting, men der er helt klart mange der tager alt for meget for alt for lidt.

Du er velkommen til at skrive, hvis du ønsker en relativt billig side, der er nem at vedligeholde.
Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 10:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Woodi

Uden at se hvad andre har skrevet:

En hjemmeside er ikke "enkelt". Det er heller ikke raketvidenskab, men der er mange ting man skal tage højde for, når man laver en hjemmeside. Det svarer til at bygge et hus: du skal sørge for at grunden, huset bygges på, kan bære husets vægt, at huset kan klare vejrsomstændigheder, men også at indkørslen til huset kan forbindes med offentlig vej, at strøm og vand ikke bare kan komme i kontakt med hinanden, så skal huset være pænt samtidig med at det skal være stærkt, der skal være nok plads, valget af materialer siger også noget - hvis man så er uerfaren, skal man i hvert fald ikke bygge selv, eller måske heller ikke blande sig i hvad eksperterne siger.

Lad mig give et eksempel:
I 2016 ville jeg købe mit første hus. Da jeg ikke har erfaring med kreditforeninger, bad jeg Bankpartner, dengang med Morten som indehaver, til at forhandle en god aftale med banken på plads. Jeg var i den heldige position at bankerne bogstaveligt stod i kø for at få mig som kunde.
Jeg havde været kunde hos en bestemt bank, og jeg var rimelig glad for min bankrådgiver der. Han var imidlertid skiftet til en anden bank, så jeg sagde til Morten: tag fat i den og den bank, og forhandl en aftale på plads.
Morten svarede: vil du have min anbefaling til noget du allerede har besluttet på forhånd? Hvis jeg skal forhandle en aftale på plads, så er det med den bank, jeg regner med er den bedste til dig.
Jeg endte med at give Morten frie hænder, og jeg blev kunde i Jyske Bank. Jeg er ligeglad med om Morten måske fik penge fra Jyske Bank. Det tror jeg nu ikke han gjorde, eftersom jeg også betalte ham for hans hjælp. Men faktum er, at jeg stadigvæk er meget tilfreds med min bank - Morten har brugt sin viden og erfaring til at give mig den bedste oplevelse, uden at jeg overhovedet har blandet mig.

Konkret:
Hvis du vil have en -ikke god men- fantastisk hjemmeside, så skal du finde en person du kan have tillid til, og give ham frie hænder. Kender du ikke sådan en person, så tænker jeg at du gør klogt i at undersøge hvilke resultater han/hun har leveret til andre. Og der skal du ikke gå efter hvad det koster eller hvordan det ser ud, men i allerhøjeste grad hvor hurtig hjemmesider, vedkommende har lavet, indlæses, hvad de er bygget i, om de er sikret, og om vedkommende leverer et totalprodukt, eller kun hjemmeisde. Så er det også vigtigt at finde ud af, hvor skalerbar hjemmesiden er, hvem der har rettigheder til indholdet, om du kan tage indholdet ud og flytte til en anden server hvis du synes, og om der foreligger en klar aftale om hvem der gør hvad, og mod hvilken pris.

Af den grund har jeg et godt samarbejde med Jens Gammelgaard fra Kozmonaut i Esbjerg:
Vi laver hjemmesider i WordPress. Hvorfor? Fordi det er det mest anvendte system i verden til hjemmesider.
Jens står for udseendet, samt styring af opkoblinger til systemer som fx nyhedsbreve og reklamer (Facebook og Google), SEO, hastighedsoptimering, juridiske aspekter og fejlrettelser som konsekvens af opdaterede underliggende systemer. 
Jeg står for sikkerheden, tilpasning af plugins, temaer, opdateringer, databasestyring, domæneopsætning osv.
Vi har tre priskategorier:
- Oprettelse og design
- Vedligeholdelse
- Hosting.

Hosting koster kr. 1825,00 om året. Dyrt? Måske, men fokus ligger ikke på selve hosting. Fokus ligger på, at vi opdaterer hjemmesiden når der er opdateringer, tager regelmæssigt backup, og laver de ændringer i den tekniske del hvis du har brug for det: 100% support.
Vedligeholdelse er som regel på timebasis, alt efter hvor meget du selv ønsker at lave. Hvis vi skal stå for indhold af tekster og billeder, grammatikken og SEO-ændringer, uden at du overhovedet involveres, så er der flere timer vi fakturerer. Hvis vi kun skal træde til hvis du har et spørgsmål, så får du formentligt ikke mange fakturaer for vedligeholdelse
Oprettelse og design er som regel en fast pris - men det kommer an på hvad du ønsker.
Vores styrke ligger i, at vi klarer det hele, uden at du skal bekymre dig eller røre en finger (bortset fra at sætte en faktura til betaling) - men så er vi stadigvæk fair med prisen.

Så jeg vil foreslå at du ringer til mig på 70200930, eller til Jens på 51631732, så kan vi tage en snak om det. Vi tager ikke penge for bare at snakke :)


Albert

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 16:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Husk også at lave den SEO venlig fra start af, der intet ved en flot hjemmeside som ligger ude i havet og ingen ser!

Jeg ville prøve med Wordpress.

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Nykøbing Sjælland
Tilmeldt 29. Aug 14
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 10:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

I mange hosting solutions - webhoteller ... er der mulighed for "1-klik" af WordPress. Som du nok også ved findes der 1000 vis af gratis design til WordPress, så jeg tænker du måske kan prøve selv, før du henvender dig til et webbureau

I værste fald har du spildt lidt timer med forsøget, men samtidig fået en bedre forståelse af hvordan WordPress fungere, og hvad du konkret ønsker dig af din nye hjemmeside.

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 14:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du overvejet selv at lave hjemmesiden i WordPress? Herved kan du bruge dine penge på markedsføring i stedet for. 

Ved at lave hjemmesiden selv får du et meget bedre indblik i hvordan det hele hænger sammen, herunder SEO. Dette er vigtige kompetencer, også hvis du senere ønsker at købe services hos andre. 

Hvis du ikke har en ide om hvad du betaler for, kan det være meget svært at finde god hjælp og reelt få noget for dine penge. Online og web ting kan nemlig være meget uigennemskuelige hvis du ikke selv har siddet med det. 

Det eneste du betaler med er din tid og i og med der er tale om en simpel side, ville jeg helt sikkert kaste mig ud i det :-)

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)