Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brillestels koncept.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Mar 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Dette er min første post herinde, så jeg håber i tager godt imod mig!

Sagen er den, at min partner og jeg arbejder med idéen om et nyt dansk brille mærke. Vi har kontakt til en producent af stel, hvor vi har indhentet priser og informationer mm.
Min partner har haft kontakt med en af de større optiker-kæder og de har vist stor interesse for et nyt dansk brillestels mærke.

Men vi søger pt. noget sparring fra andre, så hvis der er nogle der har erfaring på det konkrete område eller bare mener de kan bidrage med noget, så må i hjertens gerne skrive til mig.

Tak på forhånd
Peter.

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 20:04

Hej Peter, og velkommen :)

Jeg er netop igang med en designkonkurrence udskrevet i samarbejde med den skole jeg går på og Synoptik - så jeg sidder og tegner briller til den store guldmedalje for tiden..

Som jeg ser det er designet alfaomega for at starte et nyt brille-brand, spørgsmålet er bare hvilke kunder du vil henvende dig til. Så er det ellers igang med blyant og model-ler og lave en masse skæg med briller. Når du er nået frem til nogle ideer kan du derefter evt. indgå i et samarbejde med f.eks Synoptik (de er i forvejen medlem af en størrer kæde, der vist er den største sammenslutning af optikkere og brillemennesker i EU).

Bare lige ment som et kreativt inspark :)

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 13. Mar 08
Skrevet kl. 23:40

Tak for dit svar.

Nu er jeg jo ikke designer, men købmand. Så jeg skal ikke sidde og lave designs.

Men vi vil da måske kunne komme til at bruge dig senere hen i vores projekt, selvfølgelig hvis du er interesseret?

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Skrevet kl. 00:03

Hej Peter

Du er meget velkommen til at skrive/ringe, hvis der er noget du synes jeg kan hjælpe dig med.

Du skriver også: 'Jeg er ikke designer, men købmand' - og der vil jeg bare lige indskyde, at hvis du efter min overbevisning skal være en god købmand må man også have forstand på at 'designe' en god handel, forstand på de ting man sælger (og deres form/funktion) - og ikke mindst på de muligheder, som den fordel man får, når man tænker de to ting sammen i en syntese.

:)

Tilmeldt 13. Mar 08
Skrevet kl. 04:56

Hej David. Unskyld mit sene svar.

Men det vi evt. kunne bruge din ekspertise til er at udpege evt. nye tendenser for brillestel?

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Skrevet kl. 19:00

Hej Peter

Nu er det min tur til at undskylde det sene svar :)

Jeg vil gerne tale med dig og høre hvilken økonomisk balast du og din partner har, for i så fald har jeg muligvis et (måske to) brillekoncepter til salg :)

Hvordan kan vi komme i kontakt?

Hilsen David

-

Tilmeldt 18. Nov 07
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 19:40

Prøv og kontakt www.spectacare.com, henrik@spectacare.com, de har udviklet deres egen elektriske brillepudser og sælger idag til de fleste optikker kæder (siges der, men hør dem ad), Henrik har vist også haft med kæderne at gøre, indenfor briller, gi dem et prej og hør om de kan hjælpe, iværksætter og iværksætter imellem.

Hils ham fra Claus i Århus, så ved han hvem det er :-)

:-) God fornøjelse

Tilmeldt 13. Mar 08
Skrevet kl. 22:33

Hej igen 

David du kan kontakte mig på min mail pez@mail.dk 
Men jeg er da meget interesseret i at høre noget mere om dine to koncepter.

Det hele ligger stadig meget på tegnebordet, dog har vi lige fået nogle prøver hjem på nogle stel.

Også tak til dig Claus. jeg  vil da bestemt tage kontakt til Henrik. Og se om han har nogle tips som han vil dele ud af.

Mvh
Peter.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)