Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TABER PENGE!!!:(

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer…

har startet en webshop med sko af eget design. Har lavet en kæmpe begynder fejl…..

har troet mine sko + indpakning har vejet 1kg.

men postnord  vejer skoene til omtrent 1.5 kg lige meget hvilken størrelse. 
Har nogle kunder fra USA, hvor jeg har opdaget af jeg har mistet penge på kunderne der.

problemet er at fragtprisen når den er 2kg er oppe på omkring 581 kr, hvorimod 1kg prisen er 295.

hvad kan jeg gøre for at løse dette problem? Ingen fra fra USA vil betale 581 kr i fragt når produktet koster 1079 kr inkl moms

håber der er nogle der har et bud på hvad jeg kunne gøre

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Op på min webshop har jeg kørt med 50% rabat til kunder udenfor europa. Hvor jeg har taget 150 kr for fragten. Hvor postnord vil kræve det sidste + et gebyr. Dvs jeg skal af med 290 kr yderligere + gebyret.

er der nogle der har er forslag til hvordan jeg kan løse dette problem uden at miste mine kunder fra staterne..:(

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mich

Det smarteste vil være at finde en anden speditør, da 581 DKK lyder som en meget høj pris. hvad fragtpris du vil kunne opnår vil afhænge af hvor stort årligt volumen af pakker du har.  Husk ivrigt at pakke prisen beregnes efter vægt/ volumen forholdet, hvilket vil sige at du ikke altid bare kan regne med kilovægten af pakken. 

De bedste priser opnår du ved at bruge en speditør som har storkunde aftaler med de forskellige kurerfirmaerne.  Prøv at få nogle priser af nedenstående firmaer, det er vigtigt at du får kontakt til en sælger, så du ikke bare bliver spidst af med deres standard priser.  

Link logistics www.linklog.dk 

DSV express www.dsv.com/da-dk/loesninger/transport/dsv-xpress-kurer  

Lad os endelig høre hvad du kommer frem til.

Mvh

Ravn

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, når jeg sender via postnord onlineporto til USA, står der intet om volumevægt (?) underligt

men har også prøvet igennem shipmondo EMS, der står der den faktiske vægt, men det har altid været dyrere igennem EMS

har fået en kundeaftale med postnord pacsoft (men de vil kun faktuere en, hvilket vil sige jeg først kan se priserne efter en måned) 

har fået en skabelon over priserne til USA men ved ikke om jeg må dele dem

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke svare dig på om Post Nord bruger volumenberegning, men det må fremgå af din aftale med dem.  Stor det alle speditører / kurerfirmaer bruger volumen beregning af gods. Men som tidligere nævnt så prøv at få nogle priser fra de firmaer jeg omtalte, så har du noget at sammenligne med. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Ravn, har allerede kontaktet dem + flere. Og det ser ud til at jeg kan få fragten til i hvertfald 300kr med op til 4kg til USA, så det er super fedt :D Tak for hjælpen. 

God aften

Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

I forbindelse med et nyligt projekt, sendte jeg en del pakker til modtagere i hele verden. Det var et ret specielt produkt, med en meget smal kundeskare, men alligevel lønsomt når hele verden er potentiel markedsplads. Da produktet ikke var specielt værdifuldt på enkelt pakkebasis (det betød ikke det vilde hvis 10-15% af pakkerne ikke nåede frem) vurderere jeg, at MaxiBrev med PostNord var billigste løsning. Jeg sendte knap 50 pakker som MaxiBrev og 100% nåede frem. Der var en enkelt reklamation med skade på pakken og indholdet, men det kunne fikses. 
Se på PostNords hjemmeside, om dit produkt lever op til maks. vægt og dimensioner - det gør et par sko under 2kg i skotøjsæske nemlig.

Som jeg husker det koster porto 132DKK inkl track & trace men UDEN nogen nævneværdig forsikring af indhold. Så kan du selv beregne hvor mange tabte pakker, der kan accepteres for differencen op til billigste fragtpris.

Fra Brande
Tilmeldt 3. Mar 06
Indlæg ialt: 160
Fra  Compack Aps. Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Beklager det salgsrelateret indslag :-)

Hvis du du havde dine sko til at stå på vores (eller andres) lagerhotel, så kunne du sende dem til USA for under 200 kr (op til 2 kg.)
Inkl tracking og forsikring.

Måske værd at overveje.

Compack pluk og pak lagerhotel

Brug tiden på at udvikle din webshop i stedet for at have eget lager

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor ligger dit lagerhotel?

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

mich1997:
Hvor ligger dit lagerhotel?

Du går i for små sko altså

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)