Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal deres stillinger være?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jan 22
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg har en mindre virksomhed som skal til og ansætte nogle folk.
Jeg har forskellige produkter i forskellige kategorier.
Mangler dog 2 ansatte som skal være "ansvarlig" for hver deres produkt område.
Hvad for en stillings betegnelse skal de have?
Skal de bare hede produkt Chef/ansvarlig begge 2?


ved det er et underligt spørgsmål men kan ikke rigtig læse noget på nettet om det.
Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil mene at det er ligegyldigt hvad stillingsbetegnelsen er. Men jeg er også klar over at den holdning ikke deles af mange. Folk identificerer sig jo ofte med deres beskæftigelse, og jo vigtigere den lyder, desto mere stolt er de over deres tilværelse.
Stifteren af Danfoss har dog altid kaldt sig "fabrikant".

I mange år har jeg kaldt mig selv for "adm. direktør", på trods af at jeg kun havde en enkelmandsvirksomhed. Set i bakspejlet led jeg af en alvorlig grad af storhedsvanvid. Jeg er blevet klogere, og nu skriver jeg under mine mails "Nørden 'hamsjel'", med et blink til kartoffelavler Oluf "The Julekalender" Sand. Det pudsige er at jeg nu må kalde mig direktør, da jeg ikke længere kun ejer en enkelmandsvirksomhed. Jeg har dog ikke længere det behov.

Spørgsmålet er bare: bliver dine ansatte rent faktisk chefer eller ansvarlige over noget, eller ligger ansvaret og beslutningstagninger alligevel hos dig? Eller spurgt med andre ord: giver du dem frie hænder indenfor støbte rammer, eller fortæller du dem hvordan og hvornår de skal gøre hvad?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)