Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gavne eller SKADE iværksættere ?

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Beklager det manglende citat i mit forrige indlæg. Det var Nicolai Lønnes første indlæg jeg erklærede mig enig i.

(Off topic: Er redigerknappen blevet fjernet?)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 09:27

fairflyt.dk:

GOD DAMM , gentar jeg dig i at skrive -er det HELE SLETTET ? jeg har det IKKE bedre.

Kvindens religion var essentiel ,for at beskrive situationen-at der IKKE var tale om miskommunikation

,som det kan ske med udlændinge ,men en uhyggelig oplevelse ,som man ikke så tit oplever i danmark -sverige.

Jeg skrev til dig personligt på martin@thorborg.dk og forsøgte at ringe ,fik fat i en Anders ,og skrev derefter om

den " VINKEL " at små iværksættere "kunne" skades MEGET af lignende HÆVNTOGT ,og NU VISER DU -GURUEN

AT DU ER LIGEGLAD ,med forurettede på grundlag  at "kvindens religion " blev nævnt ,hvilket insinuerer at jeg er

RACIST. DET ER JEG OVERHOVEDET IKKE. !! 

DET ER JO SOM ,piger der får deres privatvideoer udstillet på nettet-

mod deres vilje-OG din holdning er AT du er LIGEGLAD.

Dette danner fortilfælde (precedens ) ,og dit svar udtrykker AMINOs ansvarlighed på dette område ?

God weekend til alle der ønsker det.

Med Venlig Hilsen

Uffe Kabell

Fair Flyt 

Du skriver til mig at du er forurettet, hun skriver til mig at hun er den forurettede... Jeg kender ikke dig, jeg kender ikke hende, men i har begge bedt om at hendes indlæg blev slettet og det er sket og mere kan jeg ikke se jeg kan gøre.
At du nævner hendes religion, kan jeg stadigvæk ikke se har noget som helst med sagen at gøre. Ville du nævne det hvis hun var kristen, jøde eller buddist?
Du skriver at jeg er ligeglad og det forstår jeg ikke. Jeg har jo slettet indlægget, var det ikke det du ville have?

Dbh Martin

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 15:54

Lasse H. Kristiansen:
(Off topic: Er redigerknappen blevet fjernet?)

Ja det er den vist for kategorien "Om Amino" men den virker/eksisterer i alle de andre kategorier (vist nok i op til en halv time efter du har trykket OK)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)