Hvis der er en hvis plausibelhed for at få noget af det tabte mønt tilbage eks. via fælles kræfter, er jeg lutter øre og villig til at tage arbejdshandsken på for det.
Men at bruge tid på måske, måske få noget retfærdighed, det skaffer desværre ikke noget af det tabte mønt tilbage, og så må jeg hellere bruge tiden på at skaffe flere kunder og dække det tab med.
Men: Tilliden til Finanstilsynet og den Finansielle verden har lidt et stort knæk, for kan det ske i Yourpay og hvad de gjorde ingen konsekvens får på trods af lovgivning, er der jo intet til hindrer for det ikke kan ske i alle andre betalingsselskaber, store som små.
Den branche er kort sagt ikke til at stole nok på med det skete, med mindre den branche eller Finanstilsynet selv tager deres store voksne bukser på, får dømt noget konsekvens overfor Yourpay eller/og deres ledelse eller/og lavet en slags fælles forsikring i branchen og den vej får genskabt tilliden. Sker det så kan vi mødes igen. Indtil da minimerer vi brug af online transaktioner via betalingsselskaber, det bliver mere bøvlet for visse kunder, men gider ikke stå til grin igen i fremtiden fordi en ledelse ikke kan finde ud af hvad der er mit og dit.
Lidt ligesom rejseselskaber, man bør som privat kun bruge dem der er medlem af Rejsegarantifonden.