Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan vores budskab læses/tydes? Enkel og let registrering af tid og andre fakturerbare ydelser.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er gået med i en startup hvor vi har bygget et system til let registrering af fakturerbare ydelser. Det vil sige tid, fastpris-opgaver, kørsel osv..

Vi har lavet fuld integration til Dinero og economic, så dine registreringer danner fakturaer i dit økonomisystem og får posteringerne lavet korrekt på de enkelte varer/ydelser og konti. Det gør bogholder og revisor så glad :-)

Vi har lidt udfordringer med at kommunikere at det er "mere end" et tidsregistreringssystem - at du kan oprette opgaver hvis du vil, men også bare registrere din tid direkte på kunden uden at bruge tid på at skulle oprette opgaver, projekter osv. først.

Kort sagt, du opretter dig og fem minutter efter kan du have registreret din tid og sendt den til fakturering.

Vil I give et bud på om det fremgår af vores nye side https://dafis.dk eller vi ikke har knækket den helt endnu :-)

De bedste hilsner
/Brian

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46442
Fra  John Hannover Skrevet kl. 02:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror, at ingen der ikke har fanget budskabet - kommer ned til jeres eksempler med små tal og langt større krav til at "gide" hænge med.

I jeres 4 linjer indledning, får I ikke klargjort, at f-eks en fordel kan være, ikke at skulle oprette opgaven med en masse oplysninger, men at man kan registrere direkte på kunden (og heller ikke andre fordele hvis der er det mod alm opgavereg.systemer)

Jeg tvivler på I får ret mange forbi det øverste med jeres 4- liner - og ned videre til læsning - Jeg tror I skal have folk mere interesserede for at komme til den tungere forklaring

Jeg har ingen ide om hvordan det SÅ kunne formuleres i onepager der læses inden for ½ minut - men det kan nu nok gøres, evt ved at fange folk nok i første huk, til at de MÅ læse videre

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for tilbagemeldingen John, vi arbejder lidt mere med teksten i toppen.

Endnu en gang tak for din tid
/Brian

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)