Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på opstillingen af mit regnskab

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Nov 21
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej aminoer,

Jeg har gennem de sidste par uger flittigt benyttet forum og blogindlæg til at hjælpe med starten af en enkeltmandsvirksomhed.

Jeg har i den anledning lavet det vedhæftede regnskab.
Jeg sælger digitale ydelser (oversættelser, ghostwriting m.m.) til både private og virksomheder, både indenfor og udenfor EU. Gælder det som eksport?

Inden jeg kontakter en bogholder for de par spørgsmål jeg har samlet, tænkte jeg at høre jeres mening, kunne jo måske spare lidt tid og lære noget nyt?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest Brug IKKE excel - der er masser af gode regnskabsprogrammer, oveni gratis til en start f.eks www.dinero.dk  

Dernæst moms er ikke del af indtjening og din omsætning/indtjening er 7.980 - og nej ydelsessalg er ikke export men momspligtig og skal momsangives som rubrik C for samlet salg

Det der du er i gang med duer ikke - du skal over i et regnskabsprogram og ja til at du vil have glæde af en online hjælper i starten i alle fald (jeg har kun lige skimmet første del af dit "regnskab" men skattedelen er sikkert heller ikke korrekt - og meningsløs at have i regnskabet - du har vel også anden indtægt og så kan du ikke bare regne fradrag og procent til 37 uanset skattekort - ) 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 06:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig med John. Kom væk fra Excel og få oprettet en gratis konto hos f.eks Dinero eller Billy

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)