Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

erhvervsforsikring muligheder

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jul 17
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu hvor nogen af os er gået fra IVS til enkeltmandsvirksomhed, er det relevant at se på om der findes nogle erhvervsforsikringer, som kan sikre en mod uforudsete krav eller lignende. Det skal naturligvis være relativt billige forsikringer - da en enkeltmandsvirksomhed jo er resultatet af ikke at kunne/ville bruge 40.000 + til Aps

Er der nogen som har overblikket? skal siges at jeg bevæger mig i den kreative/grafiske branche, og er ikke håndværker eller lignende og har heller ikke store varepartier eller noget på spil.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47202
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

JPedersen 2017:

Nu hvor nogen af os er gået fra IVS til enkeltmandsvirksomhed, er det relevant at se på om der findes nogle erhvervsforsikringer, som kan sikre en mod uforudsete krav eller lignende. Det skal naturligvis være relativt billige forsikringer - da en enkeltmandsvirksomhed jo er resultatet af ikke at kunne/ville bruge 40.000 + til Aps. 

Er der nogen som har overblikket? skal siges at jeg bevæger mig i den kreative/grafiske branche, og er ikke håndværker eller lignende og har heller ikke store varepartier eller noget på spil.

der KAN forsikres mod sager men DYRT og jo ikke heller imod, at du evt måtte begå noget "ulovligt" ved at tage andres rettighedere mm, og derved få erstatningskrav fra rettighedsindehaver - så jeg tror jeg ville tage det relativt roligt, og blot ikke misbruge rettigheder, og så undvære forsikring her, for den vil være dyr.

Du har ikke stort på spil som jeg læser dig. mest om dine kunder betaler dig faktisk, og her må du overveje forskud, delbetalinger mm - eller løbe den risiko, hvis den er fordelt over flere kunder, og så glæde dig over de fordele det kan være at have personlig virksomhed i øvrigt 

vh John Hannover

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)