Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blog med salg

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Dec 20
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Har i flere år gået og leget med tanken om en blog hvor jeg skriver om lidt af hver.

Nu har jeg tiden til det, men ikke den store start kapital, da stortset alle hvidevare og bilen gik kaput inden for 2 måneder.

Primært det kreative DIY vil bræge denne blog.

F.eks, så laver jeg en vejledning samt forærer et mønster væk på julesok.

Ikke alle gider at sy denne julesok selv og vil gerne købe en af dem jeg har lavede.

Måske er det mere med hænderne jeg har snilde end det tekniske, men synes alle webhotel enten er meget dyre eller svære at finde rundt i.

Nogen der kan anbefale en udbyder der har blog med salgsside - som er til at betale og nem at bruge

Mange tak for hjælpen 

Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 03:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det behøver ikke være dyrt at starte op. Hosting og domæne kan du få for 150kr for et helt år. Så havde jeg installeret wordpress og købt et billigt tema evt. fra themeforest. Du kan sagtens komme i gang for under 500kr. Hvis det er fordi at pengene er små nu, så havde jeg ventet med at stifte en virksomhedskonto samt at sælge fra siden, men i stedet brugt den første tid på at få skabt traffik til siden og dine opskrifter igennem SEO. Så kan du altid henvise i opskrifterne til en side, hvor man kan købe produktet i stedet senere når der er råd til resten af setuppet. 

Noget der er vigtigt at du får styr på for at det skal lykkedes er at finde ud af hvordan du får kunder i biksen. Bare det at oprette siden og skrive opskrifter giver ikke automatisk kunder. Du skal have en strategi bagved. Overvej for din egen skyld at lave en forretningsplan mest for at få tænk tingene igennem og få en strategi og et overblik.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Natasja,

Anbefaler at du tager et kig på at kombinere din blog med video. Se her: [Forsøg på linkbuilding fjernet af moderator]

Det skaber tillid.

Vh. Oscar

[Signaturlink udenfor signatur fjernet af moderator]

Fra Gørlev
Tilmeldt 21. Jan 15
Indlæg ialt: 27
Fra  SearchMore Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Domæne koster ca. 50 kr. om året og webhotel koster fra 10-15 kr. om måneden.

Derefter er det bare at installere WordPress med WooCommerce. Begge dele er gratis.

Så kommer der nogen betalingsmodul med gateway, hvis dine kunder skal kunne betale med kort. Det kan man få "gratis" hos pensopay.

Så det behøver ikke koste en bondegård at komme i gang :)

SearchMore - Eksperter i SEO og Synlighed på nettet

Fra Horsens
Tilmeldt 3. Nov 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Natasja,

stor respekt for drømme og selverkendelse - dit indlæg siger mig, at du er mønster brugeren af Au2Mailer.com!

Vi lancerede i foråret 2021 au2mailer.com - en ny "dansk" online marketing platform med enkel og brugervenlig adgang til:

- review marketing - styring og visning af kundeanmeldelser online.

- e-mail marketing - AI og robot email marketing.

- smart blogging - det nye CMS system.

Alt sammen ud fra analyser af, at der er mange ligesom dig, som har begrænset viden om IT, begrænset kapital men kan sit fag. Godt 1500 brugere heraf 561 stjerneanmeldelser internationalt, indtil nu, vidner om at vi har ramt plet og skaber payback til iværksættere og virksomheder indenfor smv segmentet i mange lande!

Hvis du køber et webhotel (max. 120 kr om måneden - stor rabat første år - f.eks hos simply.com) og tegner et au2mailer.com abonnement til 180 kroner om måneden for review management og smart blogging - så kommer du rigtig langt - hurtigt - ud fra det du vil og kan. 

Held og lykke - håber du kommer i gang :-)

Mange hilsner Michael Fiil

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)