Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med salg til Sydkorea - Business Regsitration Number (BRN)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Lauritzen
Tilmeldt 31. Jul 17
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude, 

Er der en person der vil være behjælpelig med erfaring fra salg til Sydkorea? 

For at kunne drive en online virksomhed og annoncere på Google, kræver det et "Business Registration Number". Jeg har forsøgt at søge på nettet, skrevet til Udenrigsministeriet og hørt relevante personer om hjælp uden nævneværdigt held. 

Jeg forstiller mig at det kræver en agent eller lignende, som kan håndtere processen. 

Derfor vil jeg prøve at ty til Amino og høre om der er andre, der har stået i en lignende situation, blevet registeret og nu sælger i Sydkorea?

Rigtig god dag,

mvh Gustav 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

ikke med på hvor sydkorea specifikt kommer ind - men for at drive forretning erhvervsmæssigt får man et firma - personlig virksomhed eller ApS og det gør man ved at stifte på virk.dk og så får man et CVR nr (business registration number) efterfulgt af de moms og skattepligter der er for at have CVR nr og - for eksport skal man så også eksport registreres samme sted, og her får man et EORI nr der bruges ved al eksport

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Gustav:
Jeg har forsøgt at søge på nettet, skrevet til Udenrigsministeriet og hørt relevante personer om hjælp uden nævneværdigt held.

Lyder mærkeligt at de ikke kunne hjælpe. Har du talt med The Trade Council som høre under Udenrigsministeriet? De yder gratis rådgivning til danske virksomheder mht. Export. https://thetradecouncil.dk/

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)