Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partnerskab

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Sep 21
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino.

Jeg ved ikke om dette er det rigtige sted at spørge / søge, men jeg prøver alligevel. Hvis dette ikke er stedet, sletter jeg gerne opslaget igen.

Jeg søger i bund og grund en, som er i gang med at opstarte en virksomhed eller har en oppe at køre allerede nu. En som mangler en sparringspartner / partner til projektet/virksomheden. Alt har stortset interesse.
Jeg kan ikke tilbyde nogen form for økonomisk hjælp, men jeg er super stærk indenfor det tekniske med hjemmesider, Wordpress, SEO, ideudviking og meget mere.
Jeg tager ikke nogen form for løn, udbetaling eller timepris. Det eneste jeg kræver, er at vi bliver partner og den indtægt som kommer ud af virksomheden/projektet skal jeg selvfølgelig være en del af. Så hvis din virksomhed ikke omsætter endnu er dette intet problem. Angående løn når indtægten træder i kraft, kan vi altid snakke om.
Hvis dette lyder interessant så skriv gerne en kommentar eller send mig en besked. Det samme gælder spørgsmål 😊
Med venlig hilsen
Frederik
Velston.
Fra Horsens
Tilmeldt 28. May 14
Indlæg ialt: 242
Fra  VKMmedia Skrevet kl. 07:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilke erfaringer har du? Har du nogle referencer? eller en hjemmeside, hvor man kan se hvad du laver.

 

Tilmeldt 30. Sep 21
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Godt spørgsmål.
Det har jeg desværre ikke; da jeg emnet om partnerskab for mig er nyt.
Tilmeldt 30. Jun 14
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg forstår ikke.. hvis du er stærk i hjemmesider og SEO må du da have din egen hjemmeside, hvor man kan se referencer og hvad du har lavet?

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Velston:
Jeg ved ikke om dette er det rigtige sted at spørge / søge, men jeg prøver alligevel.


Det er såmænd nok fint nok, men prøv at læse dit opslag med din kommende partners øjne:

En anonym person, som ikke kan beskrive nogen kompetencer, og som ikke kan investere nogen penge, vil gerne have halvdelen af min virksomhed???

Lyder det som en fed deal? Ikke for mig.

Jeg tror, du skal skrive noget mere om dig selv og dine kompetencer og vise noget af det, du rent faktisk har lavet, hvis du skal have bedre chance for at finde en partner.

Du må gerne sende dit CV og referencer til mig. Hvis du er så skarp, som du skriver, kan du sagtens finde ud af det. Hvis du har de rigtige kompetencer kan jeg måske finde plads til dig i et projekt.

VH Hans

Fra Harboøre
Tilmeldt 7. Feb 16
Indlæg ialt: 18
Fra  BilboDesigns Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må gerne sende referencer, CV, portfolio eller blot en liste over ting du har erfaring med, f.eks. programmeringssprog.

Med venlig hilsen,
Casper Thomsen

Telefon: 20 30 30 30

Tilmeldt 18. Apr 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik

Har sendt dig en besked på din mail 

Carina Jørgensen

Strømpeeksperten.dk

Tilmeldt 1. Oct 21
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Måske er du en af ​​vores samarbejdspartnere
Jeg har fabrik om tøj og er i gang med at opstarte en webshop. Jeg mangler en partner som kan hjælpe mig indenfor det tekniske med hjemmesider, wordpress, SEO, digital markedføring og meget mere inden i den område.

Vi kræver, at du er professionel inden for marketing og sikrer øget salg til vores butik.

Hvis du er sikker på disse krav , må du gerne skrive til mig.

MVH

Jennifer
Tilmeldt 18. Apr 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Useriøs svarer ikke tilbage som lovet holder ikke aftaler :(

Tilmeldt 1. Oct 21
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

så det virker at han er ikke seriøst...Indifferent

 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)