Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God kvalitets hættetrøjer

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Sep 20
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg driver en IT virksomhed til hverdag og vil gerne blande det lidt med mode. Jeg sætter stor pris på god kvalitets tøj og flotte brands. Jeg vil gerne give mine ansatte noget flot merch, som de gerne skulle kunne bære i deres hverdags liv. Jeg er sikkert på vores brand identitet med logo og navn ville kunne bære dette, men mangler erfaring inden for produktion af dette. Jeg har tidligere fået lavet noget tryk på tøj i København, som bliver brugt af de ansatte, men vil gerne have det har det lille ekstra, som gør en stor forskel. Er der nogen der kan hjælpe med at finde en producent udlandsk/dansk, som kan producerer høj kvalitets (100% bomuld) hættetrøjer med print i lign. stil som den der kan ses her newyorkstore.dk/shared/15/30/han-kjoebenhavn-han-kjoebenhavn-hoodie-casual_1180x1180c.png (rent inspi) Pris er ikke er så vigtig for der skal kun laves mellem 10-20.

Mvh

Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Stanley Stella er hvad du søger efter. Kvaliteten af deres hoodies er ret god og du burde nemt kunne få lavet det du ønsker.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)