Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner søges til nyt webshop projekt

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Faxe
Tilmeldt 3. Feb 08
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg driver til dagligt en større webshop, men får af og til tilbudt restpartier, hvor jeg ikke kan sige nej, men som ikke passer ind i sortimentet i min anden webshop. Desværre har jeg ikke tid til at starte en webshop op alene, så jeg søger en, som vil være med til at starte webshoppen op og sørge for at der kommer gang i den. 

Jeg søger en, som har erfaring med at drive en webshop og som har erfaring med woocommerce, da det er den platform jeg foretrækker. Du kommer i starten til at stå for meget at den daglige drift i form af modtage og sende ordre, lave opslag på SoMe og kundeservice. Jeg hjælper selvfølgelig til i det omfang jeg har tid. Jeg har i forvejen lager i Faxe, så det vil være her hvor webshoppen vil komme til st være

Det vil være en fordel, hvis du har erfaring med at opbygge en webshop i woocommerce, men ikke et krav, da jeg samarbejder med et webbureau i forbindelse med min anden webshop. 

Det er ikke nødvendigt at du kommer med den store kapital, da jeg har 4 paller med tøj, sko og hverdagsting stående, så vi har noget at starte på. Hvor meget du skal indskyde afhænger af hvor hurtig shoppen skal vokse, men tænker 10.000 - 20.000 kr. men det aftaler vi nærmere. 

Interesseret, så lad høre fra dig. 

Mvh Kim

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)