Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp søges til konstruktiv kritik af min virksomhed. TAK :-)

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 13. Mar 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej søde Aminoer Big Smile

Er der nogen der kunne tænke sig, at give en iværksætter nogle gode råd med på vejen. jeg har kørt en netshop i et år. min shop er desværre bygget op i frames af min webdesigner i sin tid Super Angry

Jeg har ikke penge til at få lavet det om, da hun siger det koster en hel ny shop, hun skal lave igen.. PUHA..

Er der nogen der har gode råd og noget konstruktiv kritik hvordan jeg kan forbedre mig/shoppen.

Se min shop Wink Bfashionhttp://www.bfashion.dk

Håber mit link kan bruges, jeg er ikke nogen ørn til det her.. endnu Smile

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 09:40

Hej

Det ser ud til at det er en Dandomain løsning du har af ældre dato. Prøv at få et tilbud herinde på en 1 til 1 konvertering af din shop til nyeste version af Dandomain.Der er nok nogen der har prøvet det før og kan gøre det billigt.

Ellers ser shoppen fin ud desigmæssigt.

Mvh Jesper

Tilmeldt 13. Mar 08
Skrevet kl. 09:52

Hej Jesper Smile

Tak for svar. et tilbud er det bare her igen jeg opretter et nyt indlæg. 

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Skrevet kl. 09:56

Jeg ville nok bruge kategorien "Jeg søger et godt tilbud fra dig"

Mvh Jesper

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Skrevet kl. 11:39
Tilmeldt 13. Mar 08
Skrevet kl. 12:44

Hej Jesper

Tak men hvad indeholder det og vil der ske ændringer i mit nuværende design?

Mange Hilsner

Bettina Smile 

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Skrevet kl. 12:55

Hej Bettina

Jeg kender ikke mere til det end hvad du kan se af den anden tråd, men hør dem ad. Jeg tager dog som en selvfølge at du kan få det gamle design med til prisen. Hør evt. om det er endnu billiger ehvis det er en eksisterende Dandomain shop (med frames) der skal konvereters 1-1.

Mvh Jesper

Tilmeldt 13. Mar 08
Skrevet kl. 13:07

Hej Jesper Wink

Tusind tak for formidlingen. Skønt med lidt hjælp. tak og ha en dejlig weekend Cool 

Tilmeldt 31. Dec 06
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 23:58

Jeg kan lige så godt sige, at det med at du skal have kodet en hel ny shop for at få fjernet frames er noget værre vås. Det er et spørgsmål om at ændre i nogle links og ikke meget mere. For en, der ved hvad han/hun laver, vil det tager en forlænget weekend at ordne afhængigt af størrelsen af scriptet selvfølgelig - hvis der er et nyt design klart, eller det gamle er ændret.

Det din webshop kører på er jo nogle scripts, som behandler data. Disse scripts skal jo ikke laves om, fordi der skal ændres noget i designet?

MVH Adam

Tilmeldt 13. Mar 08
Skrevet kl. 08:35

Hej Adam.

Tak for svar. jeg har ikke forstand på det der, så jeg er rimelig lost Sad

Jeg har fået et tilbud på kr. 4500,- for at få fjernet frames så ALLE siderne i min shop kan læses af alle søgemaskinerne.

samt enkelte ændringer af designet, til det mere brugervenlige. de lægger alle varerne m.m. ind i den nye shop.

Hvad siger du om dette, det lyder som om du har forstand på det en del mere end mig. jeg har bare ikke lyst til at blive syndet som jeg føler jeg blev første gang..

Mange hilsner Wink

Bettina. 

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)