Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp søges til konstruktiv kritik af min virksomhed. TAK :-)

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 31. Dec 06
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kender jeg jo ikke omfanget af systemet, men er det en programmør, der ved hvad han/hun har lavet, burde det ikke koste så meget. Systemer idag bliver jo skrevet, så ændringer af den kaliber nemlig kan ordnes i en håndvending. Du må bare forstå, at det ikke er helt let at udtale mig helt nøjagtigt, hvis jeg ikke kender systemets størrelse.

En fordel ved at bruge den samme programmør er jo netop at vedkommende kender systemet, men jeg synes at du for sjov skyld skulle indhente flere tilbud for at kunne sammenligne.

Drejer det sig om PHP eller ASP?

- Adam

Tilmeldt 13. Mar 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:31

Hej Adam.

Det drejer sig om min Dandomain shop der bliver lavet en helt ny shop, da man ikke kan lave den eksiterende om (siger Dandomain selv), så der skal laves en ny dog næsten med samme design jeg får udarbejdet to forslag.. Den webdesigner jeg plejer at bruge skulle have 20.000 mindst. hun skulle have 5000 for at lave en lille ekstra forside som søgmaskinerne kunne læse, men søgemaskinerne kunne stadig ikke læse resten af shoppen kun denne ekstra forside. så for mig lyder det billigt... men er altid interesseret  i at høre mere Big Smile

Tilmeldt 31. Dec 06
Skrevet kl. 15:34

Alting er jo relativt. Bare fordi din designer kan ordne din forside til overpris, bliver alt resterende arbejde jo billigere set i forhold til det stykke arbejde. Nu ved jeg jo heller ikke om din webdesigner laver komplet SEO på din hjemmeside, for det er jo den helt store pengepung man skal op med, og der passer din webdesigners priser ganske godt.

Tilmeldt 13. Mar 08
Skrevet kl. 15:39

Hej Adam.

Jo det er et komplet SEO de laver...

MVh. Bettina 

Tilmeldt 13. Mar 08
Skrevet kl. 15:47

Hej igen.

De har skrevet sådan til mig:

"Det kommer an på hvad du mener med en komplet SEO? Vi gør siderne SEO venlige og bruger de rette søgeord på siderne".

Hvad siger det dig..

På forhånd tak for din fine hjælp.

Mange hilsner

Bettina 

Tilmeldt 31. Dec 06
Skrevet kl. 16:03

Søgemaskine er dyrt, men så kan jeg ikke forstå, hvorfor de skal lave en helt ny shop... Jeg har selv stået for udvikling af webshops til internet-baserede virksomheder, og skal du have kodet en helt ny shop uden SEO kan jeg godt give dig en mere fordelagtigt tilbud. Det lyder ikke som om den shop de koder kommer til at indeholde nogen form for SEO.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 17:23

En ting er at goere siderne soegemaskine venlige ... det drejer sig om at bruge paen HTML, H1-5, TITLE tags osv, taenke sig om hvordan man formullerer ordene og hvilke links man laver baade internet og eksternt.

En anden ting er decideret SEO som jeg ikke ved saa meget om, men der hyrer du typisk en SEO konsulent og ikke bare en udvikler som ogsaa lige laver SEO nu han er igang.

Maa indroemme at Betinas grafiker lyder baade dyr og dum ... Frames holdt vi op med at bruge omkring aar 2000 til noget serioest. Saa vi ved at hun ikke er fulgt med tiden, (for mig er det nemmere og hurtigere at lave det uden frames og vil besvaerliggoere det at skulle til at bruge frames saa at sige det var en "quick-fix" holder ikke) og tager samtidig overpriser for sine services. Jeg vil maaske anbefale dig at skifte udbyder? :)

Hvis du havde faaet mig overtalt til at lave dig en side i tables (i en brandert eller lign...) saa skulle en simpel forside som den du naevner max koste dig en pakke hovedpinepiller :/ ... det er simpelthen alt andet end professionelt det der :(

Kan desvaere ikke hjaelpe dig (eller jo ... men det er en helt anden prisklasse vi arbejder i ... primaert fordi vi ville starte med at bygge dig et helt nyt system) men jeg syntes lige jeg ville forsvare dem af os i branchen der ikke prakker folk halve loesninger paa :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 20:37

"Det kommer an på hvad du mener med en komplet SEO? Vi gør siderne SEO venlige og bruger de rette søgeord på siderne".

Forhør dig evt. om følgende:

1) Vil title-tags være unikke for de enkelte sider.

2) Kan meta tagget "description" sættes for de enkelte sider?

3) Kræver noget af ovenstående et særligt SEO modul til Dandomain shoppen, og hvad vil mine løbende månedlige udgifter til Dandomain blive hhv. med og uden SEO modul.

Ovenstående vil sikre dig de basale muligheder i forhold til SEO, men hvis du vil have komplet SEO vil jeg anbefale dig først at læse indlæg herind eom SEO, så du kan stille helt konkrete krav til SEO. et krav om "Komplet SEO", har stor risiko for at ærgre både dig og leverandøren fordi det er alt for uspecifikt. Formentligt vil du skulle arbejde en hel del med teksterne før siden performer optimalt i forhold til SEO. Jeg ville fokusere på hvorvidt løsningen teknisk giver mulighed for at du kan arbejde med det,.

Mvh Jesper

Tilmeldt 13. Mar 08
Skrevet kl. 22:44

Hej Mikkel.

Tak for dit svar. Det er rigtig fint Wink

God påske til dig.

Mange hilsner

Bettina 

Tilmeldt 13. Mar 08
Skrevet kl. 22:46

Hej Jesper Smile

Endnu en gang tak for din medvirken til mine uendelige spørgsmål... Embarrassed

Jeg synes virkelig jeg kan bruge de ting du har skrevet.. også mig hihi..

Det du har skrevet kan hjælpe mig videre, da jeg godt kan se meningen i spørgsmålene.

Tusind tak Wilted Flower

MVh.

Bettina. 

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)