Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ineffektive Facebook kampagner

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 6. Aug 21
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jesper


Fantastisk initiativ at begynde på betalt annoncering på Facebook.

Når du begynder at annoncere på Facebook kan du til at starte med opleve at annoncerne skal igennem en læringsperiode. Herefter kan de begynde at få en bedre performance.

Hvis du oplever at du har fået flere besøgende på din side siden du begyndte at annoncere, fejler dit content og copy garanteret ikke noget..

Her kan det være at kampagnemålsætningen du har sat op for annonceringen er et mismatch for din konvertering.
Hvis du gerne vil have konverteringer mod køb, skal du være opmærksom på, at de brugere din annonce rammer måske ikke er den rigtige målgruppe til at købe, men bedre til at skabe kendskab omkring dit brand.

Trafik er i Facebooks øjne ikke altid lig med køb.

Hvis du vil køre mere målrettet mod køb er det et must at have en facebook-pixel installeret.
Her har du nemlig mulighed for, at fortælle Facebook præcis hvilken type bruger, som køber fra din side!
Det kræver dog en hvis mængde data for facebook-algoritmen.
Hvis du har mere end 20 salg om dagen, begynder Facebook at kunne ramme målgruppen som er klar til at købe.
Hvis ikke du har skal du måske overveje at target folk der har set din side (pageview).


Venlig hilsen
Mads
hardtio.com
Side 2 ud af 2 (11 indlæg)