Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart Vagtvirksomhed

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jul 21
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle , jeg går og leger lidt med tanken om at starte en vagt virksomhed, som primært vil tilbyde Tilsyn hos private og virksomheder , samt alarm kørsel, da det er der jeg har størstedelen af min egen erfaring.

Selve delen med at oprette CVR nr. og godkendelse hos politiet , det har jeg styr på.

Det er mere hvordan man præcist prissætter sine ydelser, hvordan finder man ud af hvad et tilsyn skal koste f.eks. Det samme med alarmer , hvordan fungere dette.

Hvis der er nogen herinde med erfaring og som har en guideline til hvordan man finder ud af hvad man er værd.

Jeg er også meget åben for alle andre gode råd, da jeg er helt grøn på at være selvstændig .. jeg vil bare gerne prøve at komme lidt ud af min comfortzone, og udfordre mig selv lidt nu.

Mvh. Cliff
Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 15
Indlæg ialt: 619
Fra  jur.afd.dk ApS Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Find frem til de forskellige situationer du vil have prissat.

Derefter må du lade som om du er et firma og kontakte forskellige alarmfirmaer for at høre deres priser.

Måske kan du finde noget på alarmfirmaernes hjemmesider.

juridiskafdeling.eu v/pens. advokat og erhvervsmægler yder

retshjælp og alle former for juridisk rådgivning til erhverv. Se mere på www.juridiskafdeling.eu

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Cliff

Tillykke med at tage beslutningen om at komme ud af din comfort zone. Det er den vigtigste og vist nok også største trin.

Jeg vil ikke, som Jørgen foreslår "lade som om jeg er et firma og høre konkurrenter ad". Jeg vil mene at der under alle omstændigheder er kage til alle, selv hvis andre mener at der ikke er. Så jeg ville ringe og være åbent - du har et "nej", du kan få et "ja". Det siger mere om de andre end om dig, hvis de siger at de ikke vil forsyne dig med priser. Og ellers ville jeg bare høre mine potentielle kunder hvad det er værd for dem, at du er vagt for dem - så kan du også høre hvilke krav de har til en vagt:

* Er du kun vagt eller også alarmcentral?

* Udrykningstid

* Hvad du gør når du rent faktisk "fanger" en indbrudstyv

* Hvilke alarmsystemer du anbefaler

* Hvem du samarbejder med for at få installeret et alarmsystem

* Hvilke funktioner du vil anbefale: DNA-spray, nøgleservice, antal sensorer osv.

* Hvilke ekstraydelser du leverer: årlig check-up, alarmtest, uopfordret overvågning

* Hvad gør du når du bliver syg eller tager på ferie?

Tip: lad være med at spørge familie og bekendte til hvad de synes. Uden at jeg kender dem, har de oftest en tendens til at være rygklappere; eller give de svar de tror du gerne vil høre. Du skal finde virksomheder eller privatpersoner, der er interesseret i overvågning, og høre hvad de forestiller sig.

En personlig erfaring:

Jeg købte mig til et abonnement hos Falck, for nogle år siden. Jeg troede at det ville give mig sikkerhed. Men det viste sig, at hvis alarmcentralen fik besked om at der var noget galt, så vil de først ringe til mig efter to minutter - for at afvente om jeg ringede til dem. Hvis jeg ikke tog telefonen eller fortalte at jeg ikke var hjemme, så ville de sende en ud til at kigge hvad der var sket. Udrykningstid var ca. 28 minutter.
En indbrudstyvs første prioritet, når han er kommet ind i huset er: at komme ud - uanset hvor mange genstande der er med. Så 28 minutter plus 2 minutter, efter indbrudstyven ville komme ind - så er han over alle bjerge inden vagten kommer ud til mig. Og så ville han ikke engang have beføjelse til at gå ind i huset for at tjekke noget - uanset om det ville kompromittere spor eller beviser. Jeg opsagde mit abonnement da jeg ikke sov et sekund bedre om natten af den grund. Hvis det ville give mig en rabat på min indboforsikring, så var der måske noget om det, men jeg tænker at forsikringsselskabet tænkte i de samme baner som jeg.
Så derfor spørger jeg: hvad vil du kunne tilføje til min sikkerhed?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)