Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

samarbejdsaftale søges / salg af varelager

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jul 21
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej allesammen

Jeg driver en webshop med sko, omsætningen er ok (den kan blive rigtig fin hvis man sætter tid og kræfter på markedsføring), og jeg har nogle meget populære brands.
Jeg har dog indset at jeg bruger for meget tid på det, og at jeg ikke brænder ligeså meget for det længere.
Derfor prøver jeg at finde en løsning på enten at finde en samarbejdspartner, eller få solgt stille og roligt ud.

Det er kun e mindre varelager jeg har, måske til en værdi af 100.000+. Er der nogle som kender et sted hvor man kan komme af med mindre varelager?
Evt skobutikker, outlet, eller andre lagersalg?

Jeg har fx stadig omkring 150 par birkenstock, som jeg gerne vil sælge til under indkøbspris.
Ellers har jeg brands som as98, arche, wonders osv.

Alternativt kunne jeg også være interesseret i at få nogle af mine sko udstilt i en butik, hvor vi laver en fordelagtig aftale.
Butikken binder ikke penge i mit varelager, før det er solgt. Jeg får et mindre salær/% for dem som bliver solgt. Hvis varerne ikke bliver solgt, tager jeg dem igen.
Tænker det kunne være smart for fx nyopstartede virksomheder med begrænset kapital, da de ikke skal binde penge i det, og derved ingen risiko har ved det. Samt at de kan prøve om de forskellige brand bliver et hit. viser det sig at gøre det, har jeg nogle gode kontakter til mine leverandører, som jeg gerne giver videre.

Der er især et enkelt brand som er meget unikt og sjælden herhjemme i Danmark, og jeg er ked af at skulle lukke ned for det, for der er en bestemt kundegruppe som efterspørger lige bestemt dette brand. Så det kunne være kanon hvis der er en anden som har lyst til at føre det videre. :-)

En helt tredje ting er at jeg sælger webshop og varelager videre til en som brænder for det mere end jeg selv gør, og har overskud til det.
Mulighederne er mange :-)

Jeg hører gerne fra jer hvis i har idéer, eller kender til nogle som kunne være interesseret i noget af ovenstående.
Fra Aalborg
Tilmeldt 23. Dec 14
Indlæg ialt: 123
Fra  Orberg Medie Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)