Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Revisor til attesteret regnskab

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jul 21
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære alle.
Jeg leder efter en god, men billig, revisor til at attestere mit meget simple regnskab, samt udarbejde et estimat over et helt års indtægt, som skal bruges så Udbetaling Danmark kan beregne min årsindkomst korrekt, ift. til barselsdagpenge. Jeg har været selvstændig fra februar i 2020, altså kun 11 måneder af 2020, og så kan Udb Dan åbenbart ikke selv lige ekstrapolere en måned mere frem :/
Regnskabet er lavet i Dinero og året 2020 er som sagt ret simpelt; der er 15 fakturaer inkl. tilhørende betalinger, lidt udgifter i form af renter og bankgebyrer, samt en række private hævninger. Alt er tjekket af mod bankkonto hos Lunar, hvor alle beløb er hævet/indsat.
Mvh Lærke
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du sikker på de ikke kan baserre sig på dit oplysningsskema, forudsat du har det færdigt for 2020 hos skat. Det er nemlig netop kun olysningskema som udbetaling danmark, dagpenge og ald den slags ene og alene baserer sig på, og det vil vise din indtægt for 2020 samlet

bare et indspark for måske at spare en revisorr, som med attest, selv ved simpoelt regnskab let koster 5000 kr eller emre

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 08:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lærke

Har du set vi har et overblik over alle revisorer, som hjælper med Dinero? Du kan nemt finde en lokal revisor fra samme by og tjekke anmeldelser af de forskellige. :-)

https://dinero.dk/find-revisor/

Jeg har kun erfaring med en enkelt revisor fra Roskilde, som vidst ikke er aktiv længere, så kan desværre ikke komme med en personlig anbefaling.

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)