Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger fremstilling i Kina, Thailand eller Indien. Meget let produkt at fremstille med maskine og form.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:38 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Vær venlig at læse det hele tak.
Jeg er 46 år uddannet håndværker for mange år tilbage, designer, opfinder med interesse i naturen og meget andet.
Søger at massefremstille produkt i rustfri stål med pressemaskine og form.
Føler at det er dybt godnat og håbløst at tro at et menneske selv kan finde mennesker langt væk fra Danmarks grænser.
Har i mange år haft en stor ønske om at finde ærlige mennesker et sted i Kina, Thailand eller Indien.
Næsten alt bliver i dag fremstillet langt væk fra Danmarks grænser og for at få succes med noget vil det kræves at få et netværk af kontakter til et andet land. Mærsk Shipping er et stadig større levende bevis på det.
Har været i kontakt med danske Erhvervscentre og konsulenter men føler at de intet er værd.
Har også flere gange været i kontakt med Patentkontoret i København samt andre steder.
Jeg har designet mange forskellige produkter, men har nu valgt et lille let produkt at fremstille millioner af.
Det er et produkt der skal fremstilles i rustfri stål og bearbejdes med pressemaskine og form.
Beder til Guderne i Valhalla om at der findes mennesker med et varmt hjerte der gider hjælpe mig.
Thomas J K.
Danmark - Jylland.
Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 509
Skrevet kl. 20:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Thomas,

Jeg tror at svar bliver bedre, hvis du klart og tydeligeligt skriver, hvad er det du søger hjælp med?

Er det:1) at tage "patent" på dit design og 2) at finde en fabrik som kan producere dit produkt?

Har du undersøgt at produktet kan mønsterbestyttes?

Har du klart for dig i hvilke dele af verden du vil beskytte dit design?

Har du selv styr på produktionsprocessen herunder hvilken kvalitet og tykkelse på det rustfrie stål du ønsker?

Mit råd til dig er få første produktion op at køre i Danmark (så har du du styr på processen). Hvis du kan spare penge på at flytte produktionen ud, så undersøg Italien som historisk set har været dygtige til bearbejdning af rustfri stål.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:27 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Overordnet set er det klart et stort arbejde at finde gode leverandører i fjernøsten - både at finde fakbrikker og ikke bare en masse mellemmænd der lader som OM de er fabrikker, og sikkre sig mod de bare kopierer ideen og sælger videre.

Sikring af kopi kan kræve tur via patentdirektoratet, men det er dyrt og tidskrævende, og langt fra alt nyt kan patenteres. Sikring af desing er lidt lettere, me vigtigst er, at finde en produent manfaktisk kan stole på

Det kan tage årat finde ret - via danske outsourcing centre, via ambassader (den Kinesiske osv) handelsafdelinger og - man skal være klar på at skule rejse ud og tale med og kontrollere ejerskalb til produktionen, ofte i flere omgange. Der er masser af gode ærlige, men også masser der slet ikke selv er producent men lader som om, og masser som giver pokker i intelektuelle rettigheder, så vær klar på, at et er et stort - og ikke altid billigt arbejde, at finde producenter derude

Jeg har selv stået for at finde producenter og indkøb i 200 mio klasse fra far east årligt, så jeg kender arbejdet og det rejsearbejde der ofte er forbundet

god vind med det

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej John Hannover.
Sjov efternavn du har.
Du må jo komme fra Hannover i Tyskland.
Ja det er faktisk umuligt at skabe noget i et land som Danmark og tjene penge på det.
Selv formanden for folketinget Henrik Dam Kristensen skrev til mig en dag og kunne godt forstå at det er en umulig opgave med alt det konkurrence fra Kina. Danmark er på vej til at blive et uland hvor alle skal have tilskud for at overleve.
Tænk engang hvis du kunne tjene 100000 kroner for at kunne hjælpe mig hvis jeg så bare kan tjene 1 million.
Hygsa.
Thomas.







Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej
Jeg har faktisk styr på det hele.
Det eneste jeg mangler er bare at finde et sted for massefremstilling.
Det er et lille produkt meget let at fremstille.
Det sjove af det hele er at jeg en dag fik en mail fra formanden for folketinget Henrik Dam Kristensen, hvor han skrev at han sagtens kunne forstå mig og den store konkurrence der var fra Kina.
Det sværest i verden er at finde ærlige mennesker du kan stole på og der gider at hjælpe andre mennesker.
Timelønnen er for dyr her i lille Danmark.
Der er jo sikkert en naturlig grund til hvordan Bestseller, Jysk, Lego og et hav af mange andre virksomheder har tjent alle deres millioner.
Ja er det ikke sjovt at skulle se virkeligheden som den nu engang er.
Men tak for svar.
Tilmeldt 11. Jul 17
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 13:02 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Kunne du ikke prøve at forholde dig til de tip og forslag som blev skrevet af  Sirene i tråden ovenfor? 

Du skriver det er et lille produkt, som er meget let at fremstille - kan du ikke begynde med lidt mindre mængder i stedet for at snakke om millioner(i første omgang) 

Dette forum er nok ikke det rette- der må findes hjælp til pålidelige producenter på fora for (industrielle) designere osv. - der skal have produceret deres dimser i østen, du er jo langt fra den eneste - så det skulle nok være muligt at finde én som andre kan sige god for.

mht lønningerne i DK: ja de er nok for høje, men alt med måde- i Bangladesh og andre steder hvor de producerer billigt tøj og billige dimser er det jo ofte slavelignende forhold folk lever under..., bare for at vi kan købe en skjorte i Føtex til 150 kr. ....det er jo kapitalisme når det er værst.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:51 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja familien oprindeligt fa Hannover

Danmar er et af verdens rigeste lande og et af kun n med AAA kreditreating - og har meget højt bruto nationalprodukt og eksporterer mere end vi importere og noget nær fud beskftigese. Der er masser af meget syccesfulde virksomeheden også nyere som bestseller - jysk, Ørsted med kæmpe omstiling fra DONG tid med fosile brændstoffer til grøn energi, Vestas osv - men meget af den enkle produktion sker naturlgvis nu i fjernøsten med lav løn for arbejdskraft - mens vi så laver de dyrrere tiing

Der er nu ikke den helt store grund til pesimisme. - den sang har været sunget i 30 år - vi bliver udkonkurreret, men det er ikke tilfældet - ikke i alle fald på den tiddshorisont man seriøst kan se frem i.

vh John Hannovrr

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Nej enten skal man tænke stort her i lille Danmark ellers skal man glemme det hele og sidde og kigge på alle de turister der kommer her til landet for at kunne gå en tur langs stranden.
Der er ikke mange mennesker der tør at forholde sig til virkeligheden og hvordan og hvorfor Mærsk shipping i de sidste ca. 100 år har sejlet meget værdiløs skrammel og lort hjem til lille Danmark udført af slavearbejder langt væk fra Danmark.
Jeg får ikke en skid ud af være i dette forum. Men måske er der andre der gør.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja kald du bare Danmark for en af de rigeste lande.
De store kendte virksomheder har hovedkontor i Danmark men datterselskaber i fattige lande hvor de tjener alle deres millioner udført af slavearbejdende forhold. Erhvervscentre og erhvervskonsulenter er sat til verden for at hjælpe mennesker. Men når det kommer til stykket kan de alligevel ikke hjælpe andre mennesker med at finde de rette kontakter. Og ja jeg får intet ud af at være her.
Men det er der måske andre der gør.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Ja kald du bare Danmark for en af de rigeste lande.
De store kendte virksomheder har hovedkontor i Danmark men datterselskaber i fattige lande hvor de tjener alle deres millioner udført af slavearbejdende forhold. Erhvervscentre og erhvervskonsulenter er sat til verden for at hjælpe mennesker. Men når det kommer til stykket kan de alligevel ikke hjælpe andre mennesker med at finde de rette kontakter. Og ja jeg får intet ud af at være her.
Men det er der måske andre der gør.
Side 1 ud af 2 (12 indlæg)