Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger fremstilling i Kina, Thailand eller Indien. Meget let produkt at fremstille med maskine og form.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:38 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Vær venlig at læse det hele tak.
Jeg er 46 år uddannet håndværker for mange år tilbage, designer, opfinder med interesse i naturen og meget andet.
Søger at massefremstille produkt i rustfri stål med pressemaskine og form.
Føler at det er dybt godnat og håbløst at tro at et menneske selv kan finde mennesker langt væk fra Danmarks grænser.
Har i mange år haft en stor ønske om at finde ærlige mennesker et sted i Kina, Thailand eller Indien.
Næsten alt bliver i dag fremstillet langt væk fra Danmarks grænser og for at få succes med noget vil det kræves at få et netværk af kontakter til et andet land. Mærsk Shipping er et stadig større levende bevis på det.
Har været i kontakt med danske Erhvervscentre og konsulenter men føler at de intet er værd.
Har også flere gange været i kontakt med Patentkontoret i København samt andre steder.
Jeg har designet mange forskellige produkter, men har nu valgt et lille let produkt at fremstille millioner af.
Det er et produkt der skal fremstilles i rustfri stål og bearbejdes med pressemaskine og form.
Beder til Guderne i Valhalla om at der findes mennesker med et varmt hjerte der gider hjælpe mig.
Thomas J K.
Danmark - Jylland.
Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 509
Skrevet kl. 20:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Thomas,

Jeg tror at svar bliver bedre, hvis du klart og tydeligeligt skriver, hvad er det du søger hjælp med?

Er det:1) at tage "patent" på dit design og 2) at finde en fabrik som kan producere dit produkt?

Har du undersøgt at produktet kan mønsterbestyttes?

Har du klart for dig i hvilke dele af verden du vil beskytte dit design?