Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kreditering af arbejde

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jul 21
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej, jeg har lavet noget maler arbejde for en kunde, kunden er ikke tilfreds med resultatet og jeg har derfor valgt at kreditere hele beløbet.

Nu mener kunden dog stadig jeg skal løse opgaven til han er tilfreds, hvad gør jeg i denne situation?
Håber i kan hjælpe lidt her!


Med venlig hilsen!
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Man skal vide mere, men først og fremmest kan kunden jo ikke bare kræve man skal løse alt - men naturligvis løse det som man har lovet at løse. Kan man ikke det, så KAN kunden VED DOM i retten få gennemført krav om erstatning af det EKSTRA beløb  MEN det tror jeg praktisk taget aldrig sker - og det er normalt sådan, at dommer vil sige - kredit og så er den forfra og OK - ligesom kunden vil opdage, at en retssag tager et år mindst og koster en bondegår og ankes den, koster den 1,5 år mere - så jeg ville stå fast -Jeg har krediteret alt og har gjort mit bedste - og så lade den køre

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 13. Jul 21
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Okay! Har været ude og rette op på det og han er stadig ikke tilfreds derfor krediteringen, ydermere har jeg haft en maler ude og kigge og betalt 2000kr for, han fortæller at arbejdet er udført i rimlighed, selvfølgelig er der nogle små ting hist og her der måske kunne være bedre, men han siger at hvis han blev bedt om at lave det arbejde om ville han have været blevet tosset, da der som sådan ikke er noget at komme efter..

Jeg har dog valgt og sige at jeg krediterede det hele for kundens skyld så de eventuelt kunne finde en anden til at løse opgaven.

Men kunden forsætter og mener at jeg skal løse det eller betale mig fra det. Hvor jeg bliver lidt stædig og siger jeg har gjort hvad jeg kan, jeg vil os bare være sikker på hvad jeg kan gøre i sådan et tilfælde
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig med John.

Hvis kunden kræver, at du løser opgaven tilfredsstillende, skal kunden jo betale det fulde beløb for den udførte opgave. Kunden kan ikke både få en fuld kreditering, samtidig med at opgaven løses til punkt og prikke. Der er jo en grund til, at du har krediteret kunden.

Du bør måske meddele kunden, at du godt kan få løst opgaven, men så skal der forudbetales xxxxx kr, ligesom tilbuddet lyder på. Alternativt at kunden har fået krediteret det fulde beløb, fordi denne ikke var tilfreds, og dermed har mulighed for at finde en anden til at løse opgaven.

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

PRMultiservice:
Hej, jeg har lavet noget maler arbejde for en kunde, kunden er ikke tilfreds med resultatet

Der er mange faktorer, der spiller ind.

Jeg har selv været ude med varer til en kunde, der skulle male en lejlighed. Ejeren af lejligheden ville selv lave spartle arbejdet. Det var lavet med en løvrive, dermed spor på væggene. Det var pludselig min kundes skyld!.

Min kunde havde heldigvis fået trykket på telefonen og den optog, hvor ejeren fortæller "at han selv spartler og gør klar til maling".

PRMultiservice:
Nu mener kunden dog stadig jeg skal løse opgaven til han er tilfreds

Hvornår er han tilfreds?

Du kan bruge resten af dit arbejdsliv på ham, hvis der ikke ligger en klokkeklar aftale. Optag dit arbejde med din telefon og få en underskrift på godkendelse. Evt. ved gennemgang med kunden lav en optagelse, så alle kan høre hvad der aftales. Uden ansigter.

Tilmeldt 13. Jul 21
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Super, normalt ville jeg have lavet et dokument med betingelser på, men det fik jeg desværre ikke lavet her 😞

Men tusind tak for indput
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)