Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragtløsning til dropshipping Shopify webshop

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Gevninge
Tilmeldt 13. Jul 21
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej med jer,

Jeg er ved at launche en webshop, der sælger produkter ud fra dropshipping tilgangen, dvs. intet eget lager men produkter skal afsendes fra forskellige leverandørers lager. Jeg bruger Shopify. Jeg har brug for at finde en god fragtløsning til dette setup - både til fragt til danske og internationale kunder.

Lige nu har jeg en udfordring med fragt, da jeg er blevet overrasket over, at der ikke synes at være en ideel løsning til dropshipping, hvor pakkerne skal hentes hos forskellige leverandører. Fx kan der jo være en ordre med tre produkter, der skal afhentes hos tre forskellige leverandører.
Jeg vil meget gerne have en løsning, hvor kunderne oplever de valgmuligheder for fragt i checkout, som de vant til: hjemmelevering, pakkeboks og evt. også ekspres.

Jeg har afsøgt de forskellige apps/IT-løsninger, der findes på Shopify, hvor Shipmondo synes at være den eneste, der tilnærmelsesvis kan tilbyde en løsning. De har dog kun GLS' pick&ship som den eneste fragtservice, der tilbyder afhentning på forskellige adresser - og det med et tillæg på 50 kr per pakke og kun op til 20 kg, så der er ikke nogen løsning på produkter over 20 kg. Derudover er GLS pick&ship kun hjemmelevering - ikke pakkeshop.

Jeg har tilmed snakket med Dao, Bring, GLS og danske fragtmænd, og der er det stadig kun GLS, der kan tilbyde denne hjemmelevering løsning. Så savner at finde dels en billigere løsning (ikke tillæg på 50 kr per pakke), og dels en løsning der også tillader levering til pakkeshops, ekspreslevering og pakker over 20 kg.

Jeg vil derfor høre, om nogen her har erfaring eller kendskab til gode fragtløsninger til dropshipping, der kan bruges i Shopify?

På forhånd tak for hjælpen!
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)