Måske er det lidt langt ude. Men jeg kom til at tænke på følgende i dag. Hvad siger lovgivningen til dette? |
Nej...vil mene, den er for langt ude!
Gør det selv..det koster ikke noget! *S*
Måske er det lidt langt ude. Men jeg kom til at tænke på følgende i dag. Hvad siger lovgivningen til dette? |
Nej...vil mene, den er for langt ude! Gør det selv..det koster ikke noget! *S* |
Ha ha ha, det indlæg tager sgu prisen... |
I know det er lidt far out. Men jeg ville da gerne vide om det var muligt. |
Jeg vil mene, at det hører under privatsfæren....ligesom så meget andet, som ikke kan fradrages erhvervsmæssigt. Har ikke lige checket det nærmere, men umiddelbart nej...nul fradrag.
|
Haha, ja det må sgu være månedens indlæg :-) Du kan sagtens trække det fra. Du får bare Cindy til at skrive massage på fakturaen. Så betaler skattefar halvdelen og sygekassen Danmark betaler resten. |
Kender du også Cindy???? |
Det var en joke. Om massage kan trækkes fra må du spørge din revisor om. Jeg er dog ret sikker på, at du som enkeltmandsvirksomhed, ikke kan trække alle mulige wellness goder fra, blot fordi man mener, at det fremmer ens kreativitet. |
Prøv at trække det fra.......tror ikke den går. Men du kunne jo være snu......! |
Mange institutioner hjælper jo beboere til betalt sex f.eks. Og hvis sex betragtes som en naturlig del af menneskets liv, kan det vel betragtes som en nødvendighed? Hvis man nu er iværksætter og single, kan det være svært at finde tid til at score. Så er lidt købe-hanky-panky jo nærliggende - og med begrundelsen om, at man ikke kan arbejde koncentreret uden at få taget trykket... Spøg til side: Det kunne være sjovt, hvis nogen en dag prøvede, men der er jo ingen, der køber sex (lige som der ikke er nogen, der læser Se&Hør...). |