Jamen hvor jeg er rødglødende lige nu. 
Jamen det er da skønt at få penge tilbage i skat og ikke mindst når man er studerende. Se som tidligere skrevet holdes pengene tilbage....mærkeligt tænker jeg men med kørselsdato d. 25/3 tænker jeg...."de kommer nok snart".
Senere hører jeg så at det skyldes at jeg et eller andet sted står registreret til at skylde kommunen eller SKAT penge. ? Hvilket for mig er et mysterium. Derfor ringer jeg til skat....dem skylder jeg ingen penge,
Ja så sker det, jeg ringer til kommunen der kan oplyse mig at jeg skylder dem 2225 kr. WHAT siger jeg, for hvad?
I maj 2007 i forbindelse med en foreningsforsamling bestiller jeg i foreningensnavn et forsamlingshus. Dette administreres af kommunen og de for vores revisors adresse også skulle den være klaret. Imidlertidigt viser det sig at regningen aldrig er ankommet til foreningen og kommune damen syntes derfor at den skulle ligges ind under mit navn og CPR nr.
Fra maj til idag er jeg aldrig blevet orienteret om, at jeg skulle skylde dem penge. Jeg har aldrig modtaget regning eller rykker, og da jeg spørger kommune damen siger hun, at det skylde system omlægning!
Nå resultatet er, at da jeg atter ringer til SKAT siger de, at der min. går 2 måneder og senest 1 oktober før jeg ser mine penge. Jeg siger træk pengene træk pengene.,,,,,men det er forsent, nu er jeg kommet bag i køen, FORDI jeg skyldte kommunen penge.
FØØØJ det er ringe!