Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rygning indenfor i erhverv/butik

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 14:38 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Sådan virker det i en debat, Per. Vi er på et DEBAT-forum, der DEBATERES. Hvis du gerne vil holde et monolog, så giv et foredrag. Hvis du gerne vil have et svar på et spørgsmål, så spørg den pågældende myndighed (i statslig regi eller ej). Men hvis du begiver dig på et offentligt debatforum, så accepter at der bliver debateret.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:38 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Frederiksen:
Bidrag til et svar eller pis videre.

Det gør ikke noget at snakke ordentligt til andre.

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 14:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Fru Hartmann:
Din ulækre generalisering af rygere skriger til himlen, og siger meget mere om dig som person end du regner med.

Tjah og dit indlæg siger vist rigtigt meget om dig - men skulle jo næsten tro du er ryger med forhøjet blodtryk. 

Iøvrigt helt ufattelig  vi andre skal betale for rygernes dårlige helbrede, de koster det danske sundhedsvæsen ufattelige summer. ligeledes skal vi også finde os i et kæmpe svineri med cigaret skoder alle steder i naturen. 

Og du Ravn skærer så også lige alle rygere over én kam.

Jeg smider ALDRIG cigaretskod i naturen, men tager dem i lommen til jeg er i nærheden af en affaldsspand.

Der er så meget jeg heller nødigt ville være med til at betale for, men nu er det danske system indrettet således, at alle har ret til behandling i sundhedsvæsenet, uanset om det er selvforskyldt eller ej. 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 14:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Hej alle.
Vi opfordrer til at holde en sober tone i debatten.
På forhånd tak. 🙂

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 14:45 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Fru Hartmann:
Jeg smider ALDRIG cigaretskod i naturen, men tager dem i lommen til jeg er i nærheden af en affaldsspand.

Det har ingen påstået, heller ikke Ravn, at du gør det.
Det er dog et faktum at der bliver efterladt massevis af cigaretskod i det offentlige rum.
Det er også et faktum at sygdom, som direkte eller indirekte konsekvens af rygning, lægger en stor belastning på det danske sundhedsvæsen.
Det er OGSÅ et faktum, at der ikke er fordele ved rygning. Så en logisk konsekvens ville være: at rygning ikke skete. Hvis der bare var en lille bitte fordel, så kunne der måske være tale om en vis form for logik, men den fordel findes ikke. Altså er det fuldstændig latterligt at der ligger skod i det offentlige rum og at der bliver brugt enorme summer på rygere.

Sportsudøvere lægger også krop til store omkostninger til sundhedsvæsenet, men trods alt er der fordele ved sport ...

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 608
Skrevet kl. 15:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,7 stjerner givet af 3 person

Jeg ved udmærket hvad det siger om mig. Jeg er jo ex-PHP programmør, og ex-PHP prøgrammører er de værste. Jeg ved godt, at jeg skærer alle PHP programmører over én kam. Men det er et faktum at Internettet:

a) ikke har godt af PHP sider
b) kan klare en gene-fri tilværelse uden PHP

Det kan diskuteres hvorvidt det er en fyisk eller pykisk afhængighed, når man har gjort sig selv til slave overfor PHP. Men der er INTET menneske der har fået en pistol på panden og fået ordren: "skriv PHP resten af dit liv, eller jeg skyder". Alle PHP programmører har selv valgt at gøre det. Der er ikke en eneste fordel ved PHP, heller ikke de fordele, mange PHP kodere bilder sig selv ind, og heller ikke de skrøner der gang på gang bliver modbevist videnskabeligt.

Så i sidste ende handler det kun om at kunne styre sig selv. Og at styre sig selv er det første trin i retningen af at kunne styre andre. Derfor anser jeg enhver PHP koder som en der har mangel på lederskab. Det gælder også mine bedste venner og min familie. De har nok andre talenter, som jeg ikke har. Og sådan skal det også være. Lederskab er ikke noget alle har.

Du må synes at min generalisering er ulækker, jeg synes at PHP er ulækkert. Jeg er glad for at jeg i snart 8 år ikke har rørt ved PHP kode. Jeg ville ønske at jeg kunne sige at jeg aldrig har skrevet PHP, men desværre har jeg fyldt Internettet med skadelig kode i næsten 25 år. Og desværre er det først i 2033, at .NET communitiet i Danmark vil kalde mig for ikke-PHP koder. Nu må jeg nøjes med betegnelsen "ex-PHP koder". Til gengæld kan jeg nu skrive kode som performer godt dagen lang, og lave websites uden sikkerhedshuller og magic quotes. Jeg har endnu til gode at møde en PHP koder der kan sige det samme - uden at lyve vel at mærke.

Sorry, kunne ikke lade være

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 15:10 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Så er det godt at jeg også kan klare andre sprog. Flot spillet på manden, Nicolai. Skal vi nu spille på bolden igen?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 608
Skrevet kl. 15:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Albert van Harten:

Så er det godt at jeg også kan klare andre sprog. Flot spillet på manden, Nicolai. Skal vi nu spille på bolden igen?

Beklager at du ikke kan se det er skrevet med et glimt i øjet. Jeg skal lige forstå en ting. Er det at gå efter bolden at sige at rygere ikke har ryggrad og ikke kan styre sig selv? Jeg er også selv ex-ryger.

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 15:37 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Nicolai Lundgaard:
Beklager at du ikke kan se det er skrevet med et glimt i øjet.

Der er derfor jeg gav dig 4 stjerner (jeg giver meget sjældent 5 stjerner) ;)

Nicolai Lundgaard:
Jeg skal lige forstå en ting. Er det at gå efter bolden at sige at rygere ikke har ryggrad og ikke kan styre sig selv? Jeg er også selv ex-ryger.

Det ville være at "manden" hvis jeg gik efter en enkel ryger, men lige ved at skære alle rygere over én kam ved at sige at de ikke kan styre sig selv, er at spilde på bolden. 

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)