Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Selvstændig- ja tak

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jul 21
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Så kom dagen hvor jeg endelig kunne udgive min nye hjemmeside coach2motivate
Men så enkelt var det nu bare ikke, næ det krævede lige en masse teknisk for hvordan bliver man så lige fundet på nettet???

Heldigvis var der nogle i mit netværk som anbefalede Amino, og her kan jeg så læse mig til en masse gode tips uden at skulle tilkøbe en masse ekstra dit og dat til min hjemmeside.

Nu tilhører jeg en uddøende race som ikke har tålmodighed med it, og jeg finder det ganske uinteressant, ting skal bare virke og ikke være kompliceret.

Smiler, jeg kæmper videre og er heldigvis vedholden så mon ikke snart min hjemmeside kan findes.....
Fra Risskov
Tilmeldt 22. Mar 13
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløj

Har du en URL/adresse til dit website? Hvis jeg Google dit virksomhedsnavn får jeg forskellige resultater. Der er en side der omhandler emnet: http://www.coach2inspire.dk/

Hvis det er den korrekte side, så har jeg da et par forslag til hvordan du kan øge din synlighed betydeligt :-)

Sådan en de fleste ville kalde for en E-commerce nørd.

Ejer af snotbuster.dk 😃

Fra Risskov
Tilmeldt 22. Mar 13
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan selvfølgelig se nu er navnet ikke matcher 100 % - så du bliver i hvertfald ikke fundet på dit navn :-)

Sådan en de fleste ville kalde for en E-commerce nørd.

Ejer af snotbuster.dk 😃

Tilmeldt 5. Jul 21
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :
nej korrekt, jeg bliver ikke fundet, øv øv
Fra Risskov
Tilmeldt 22. Mar 13
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt efter hvor lang tid siden det er du har oprettet hjemmesiden og sendt den live - så tager det jo også en rum tid for Google før dit site bliver indekseret. 

Hvis du stige i rankings på Google så skal dit indhold generelt være optimeret mod at "please" deres algoritme. 

Eksempelvis arbejder du indenfor coaching. Her går jeg stærkt ud fra der findes forskellige buzzwords eller fraser som man bruger for at søge en coach frem. Disse ord skal du arbejde på en naturlig måde i dit indhold. Dertil er der en fandens masse andre ting man skal gøre og har man ikke den store forstand på det - ja, så kan det sgu virke uoverskueligt. 

Men med tiden skal du nok blive fundet på dit virksomhedsnavn. Hvis ikke du har gjort det, så kan du oprette en GMB konto (Google My Business). Her kan du indrapportere dine virksomhedsdetaljer, såsom adresse, post nummer, telefonnummer etc. Så bliver du fundet den vej igennem. 

Som så mange andre brancher så er mit umiddelbare indtryk at deres findes en del forskellige coaches rundt omkring i Danmark, så konkurrencen er sikkert hård ift. at ranke naturligt på de ord der ville forbinde en bruger med dit website. Skriv noget godt indhold med de rigtige ord og giv det tid. 

Alternativt kan du jo undersøge betalt markedsføring gennem Google, Facebook eller offline medier såsom lokal avisen etc. hvis du vil have opmærksom omkring din virksomhed. 

Sådan en de fleste ville kalde for en E-commerce nørd.

Ejer af snotbuster.dk 😃

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)