Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate opdatering/ rookie skal jeg starte for fra ? eller opdatere ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Solrød
Tilmeldt 2. Jan 15
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.dk

Jeg begyndt for over 2 år siden med affiliate hvor jeg fik lavet en side. Men har simpelthen ikke haft drivet til at i noget tid knap 1½ år faktisk, men vil gerne sparke liv i den side igen. 

Hvad kan i anbefale, at jeg opdaterer nuværende indlæg så de er up to date , eller skrive nye indlæg med samme indhold og så fjerne de gamle ?

Mvh

Ole en Rookie Affiliate .

Fra Risskov
Tilmeldt 22. Mar 13
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ole

Fedt du vil i gang med affiliate marketing igen :-)

Om du skal genopfriske dit indhold eller skrive nyt? Tjaah, det kommer jo an på så meget. 

Hvis du har Google Analytics opsat på din side, så kan du jo starte med at undersøge om du har fået trafik ind på dine sider. Har du, eller får du fortsat løbende trafik kan du med fordel opfriske indholdet med nye links, eller nye produkter der er relevante i dag. 

Hvis du har skrevet indhold ud fra et "evergreen" perspektiv, hvor indholdet skal holde længe og gerne med mulighed for at opdatere det løbende, så ville det klart være det nemmeste. 

Hvis du eksempelvis har skrevet om computer tilbehør - De bedste budget gaming pc'er på markedet (2019) - så kan du med fordel omskrive indholdet og opdatere produkter og links til en mere 2021-venlig version. 

Omvendt hvis du overhovedet ikke får trafik eller ranker på dit indhold, så kan det være uoverskueligt at opfriske indholdet, hvorfor det kan give mening at lave noget helt nyt. Husk at dit indhold skal være unikt, skrevet i et velformueret og læsevenligt sprog, samt give værdi for både læseren og Google, ellers får du svært ved at ranke. Særligt i dag hvor der er så mange gode og profesionelle affiliate-sites. Det gælder særligt i dag om at finde et hul i markedet både på produkterne, men så sandelig også de søgeord- og termer du ønsker at blive fremvist på. 

Hvis jeg var dig ville jeg starte ud med at tjekke den tilgængelige data efter. Se hvordan siden har performet i den tid hvor du ikke har arbejdet med det. Dernæst skal du selvfølgelig også opdatere dit site og få det til at spille. Slutteligt kan du starte med at skrive nyt indhold eller opfriske det gamle indhold. 

Sådan en de fleste ville kalde for en E-commerce nørd.

Ejer af snotbuster.dk 😃

Tilmeldt 27. Apr 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ingen facitliste for, hvordan det er bedst og goere.

Men jeg vil da helt klart gennemgaa det nuvaerende content, og se om det stadig er relevant.
Tjener det stadig formaalet?

Derudover ville jeg nok gaa igang og faa tilfoejet lidt nyt content samtidig med

Saa du goer en god kombo

Og husk og lav lidt linkbuilding til siden loebende ogsaa, saa ranker du lettere :)

Tilmeldt 4. Oct 19
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skader bestemt ikke at gå det gamle indhold igennem. Også hvad angår sprog mv., da jeg selv synes at indhold kun vinder ved at jeg kommer tilbage efter et stykke tid og ser på det med friske øjne.

Jeg ville nok beholde de gamle sider, men samtidig tilføje nyt indhold. Så signaler du over for Google både at det er en etableret side, men også at den er aktiv ved at tilføje nyt.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)