Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nem Bogføring af aktiehandel

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. May 20
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Findes der en nem måde at bogfører aktiekøb igennem selskab

Jeg har pt. Dinero Pro og handler via saxo bank og nordnet. pt. har de ikke fået en integration op at køre. Så der er lidt tidskrævende at skulle bogføre handlerne individuelt..

Men hvis der er nogen som kender til et godt regnskabs program, eller har en anden løsning, vil det være fedt at få et hint. 

ps. blot for ikke at få indlæg om hvorvidt det er smart at investerer fri frie, via selskab, er der i dette tilfælde ikke tale om fri midler :-) 

Mvh. Novi

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 28. Sep 17
Indlæg ialt: 98
Fra  Svensmarke Økonomi ApS Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Novi

Via mit selskab sælger jeg et program der styrer og holder regnskab med aktieavancer opstået som følge af investeringer af frie midler.

Det kunne være vældig interessant at se saxo-bank og nordnets output-filer for handler. Hvis disse kan anvendes til summariske opgørelser, kan dit problem formentlig løses.

Hvis du vil sende mig eksemplarer på disse filer, for både køb og salg af værdipapirer, optioner etc., kan jeg til gengæld tilbyde dig en gratis udgave af det program der om muligt kan udvikles med udgangspunkt i dine data. 

Min mail: svensmarke@outlook.dk

vh. Peter  

Svensmarke Økonomi ApS - Rådgivning, administration og IT-systemer - vi er på facebook

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)