Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan skal jeg tage betaling?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. May 20
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 01:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino, vi er 2 gutter som har lang tid har gået med en ide om at starte online handel af smykker. Vores primære markedsføring vil foregå over instagram. Dog er vi lidt i tvivl om hvordan betalingen skal tages, hvis vi ikke er cvr registret. Går ikke ud fra man tager betalingen på sin egen bankkonto? Vi ønsker helst at holde det som hobby virksomhed, indtil vi ser om det kan løbe rundt.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 01:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det at i er to betyder i er defacto I/S uanset CVR eller ikke og hæfter personligt solidarisk - tænk lige i hvis I får en sag med nikkelskader eller andet fra kunder

Hvis den bank I bruger accepterer det, så kan I godt få penge ind der - men de færreste banker accepterer erhverv af nogen art via personlig konto

Skattedeling skal I vise via jeres regnskab

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias,

Hvis ikke jeg tager fejl, kan I tjene op til 60.000 kr. før I skal registrere det som en virksomhed:)

Vh. Oscar

[Signaturlink udenfor signatur fjernet af moderator]

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Oscar Benner Nihrane:

Hej Mathias,

Hvis ikke jeg tager fejl, kan I tjene op til 60.000 kr. før I skal registrere det som en virksomhed:)

Vh. Oscar

𝗪𝗘𝗕𝗢𝗟𝗜𝗥.𝗖𝗢𝗠

nej omsætte - ikke tjene, og på til 50.000 og registrering skal ske så snart det er åbenlyst man når det (ofte ved 4000 per måned) da man ellers får moms og bod af alt før 50 t også OG det er jo for jer samlet hvis I optræder samlet - og er i 100% hver for sig - så for jer hver MEN for dig der har enkeltmands skal alt salg så stadigt ske i det med moms, mens den anden kan sælge privat uden at have mig dig at gøre. Nok ikke den vej I vil

I stedet for I/S ville man ofte vælge at stifte ApS for at udgå personlig SOLIDARISK hæftelse

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)