Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trustpilot og webshop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Apr 21
Indlæg ialt: 2
Fra  Uniq Perler Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej med jer,

Jeg står lige i den situation at vi har en kunde som er dybt utilfreds med os og vores håndtering af en sag.

Sagen lyder således.

Efter aftale i mellem os og kunden, så sender vi en ordre som et brev, altså gennem postnord. Vi gør det klart for hende at deter på eget ansvar, da de ikke normalt er en del af vores fragtløsning pga. dårlige erfaringer.

Nu står vi så her 14 dage senere og kunden har stadig ikke modtaget pakken.

Det har resulteret i en rigtig dårlig anmeldelse på trustpilot og mit spørgsmål er så..

Hvordan håndtere i kunder OG trustpilot når man indgår en aftale med kunder, hvor det er på deres eget ansvar og så grundet dårlige fragt firmaer eller hvad det nu ellers kan være, så står man med alt skidtet og en forfærdelig anmeldelse på trustpilot.

Er der nogle som har nogle gode tips og tricks til håndteringen af sådan en sitaution?

mvh.
Andreas Bruhn, Uniq Perler
Tilmeldt 31. Aug 20
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig med Mickey. Få skrevet en pæn kommentar til anmeldelsen og send et nyt produkt med posten på egen regning (husk tracking). Forhåbentligt vil det få kunden til at ændre i sin TrustPilot anmeldelse.

Rettelse efter at have set dit svar på anmeldelsen:
Sådan ville jeg bestemt ikke have svaret mine kunder. Det er godt nok en grim kommentar, som du får sendt afsted.

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Apr 21
Indlæg ialt: 2
Fra  Uniq Perler Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Ordvekslingen er ikke noget vi er stolte af og jeg må ligge mig fladt ned og sige at det har vi håndteret forkert.

Men det er netop også derfor jeg har henvendt mig herinde, da jeg var klar over at den tilbagemelding kunden fik, nok ikke er optimal, langt fra...

Derfor er det monster vigtig for mig at høre hvordan andre ville håndtere dette.. Også fordi Trustpilot i dette tilfælde er blevet brugt som "afpresning". Der ligger jo en lang korrespondance forud for denne anmeldelse som er af en hel anden karakter og pludselig vælger kunden at lave dette opslag og i øvrigt mailer til os at nu har hun gjort det og hun fjerner det ikke før hun får "ret"..

Jeg bliver bare så indebrændt, for hvor langt skal man gå for de ganske få, men uærlige kunder man uheldigvis en gang i mellem støder på??

 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu skal du måske også for din egen skyld slå lidt "kold vand" i blodet Wink

Trustpilot er meget vanskelig og "danse med".
Vi har haft ikke mindre end 2 advokater på dem.
Oplevelser nytteværdi m.m. er lidt for omfattende og redegøre for her.

Men du er velkommen til at kontakte os på mail: info@raad-mal.dk Eller tlf. 29 26 36 96
Vi har hos os ca. 110-130 daglige besøgende. Altså ca. 44.000 årlige besøgende.
Af disse var de 18 fra Trustpilot.

Så hvis du også har forhåbenlig gode anmeddelser derinde. lider du nok ikke den store skade Wink

Du skal bl.a. huske på Trustpilot er en privat virksomhed.
Du kan ikke som erhvervsdrivende lide beskyttelse under Forbrugerombudsmandens regler omkring bruger anmeddelser 

Men træls er de. Og webhops vælger også E-mærket ???
Held og lykke med det Yes

Tilmeldt 14. Apr 21
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Andreas. 

Jeg ville ikke bekymrer mig det mindste om hendes anmeldelse. Som de andre i tråden også nævner, så kan man aldrig undgå dårlige anmeldelser!! Men det du kan undgå er at fremstå uproffesionelt i form at din respons til kunden. Jeg har ikke selv læst dit svar til kunden, men vær altid yderst proffesionel og diplomatisk- men lad dig ikke give efter for afpresning. 

De fleste forbrugere bruger trustpilot som en nogenlunde guide. Trustpilot er lige til at lukke op og skide i, undskyld mit franske. Du vil altid have haters, konkurrenter som klamrer dit og dat og modsat oplever man også, at firmaer får venner til at give suveræne anmeldelser. 

Jeg handlede engang nogle reservedele til min bil gennem et firma som ikke havde andet end svinske anmeldelser, jeg var ærligt talt skeptisk men ingen andre tilbød hvad jeg havde brug- og ved du hvad, de var de bedste jeg indtil dato havde handlet med, billige, orginale dele og en super kundeservice. Og nej, de havde ikke ændret kurs pga. Anmeldelserne fordi, de blev længe ved med at modtage lorte anmeldser. 

Så lad vær og lig søvnløs over anmeldeser og husk at svare kunden i en sober tone uden at gå for meget i detajler, du kan altid henvise til at kunden skal henvende sig hos jer og så tage den derfra!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)