Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Findes der virksomheder som stiller deres CVR til rådighed?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Oct 13
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står i den situation, at jeg ønsker at byde på en auktion, men denne godtager kun bud fra firmaer (CVR registreret).

- Derfor er mit spørgsmål om der findes firmaer som agerer mellemmand i sådan en situation, selvfølgelig mod at få deres udgifter dækket, moms osv. lidt ligesom der findes firmaer som f.eks. Shopusa som modtager ens pakke i USA og videresender til DK, selvom man reelt ikke har adresse i USA.

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :


Esco:
Jeg står i den situation, at jeg ønsker at byde på en auktion, men denne godtager kun bud fra firmaer (CVR registreret).

Så stifter du da et selv. Jeg finder det meget suspekt.

Esco:
- Derfor er mit spørgsmål om der findes firmaer som agerer mellemmand i sådan en situation, selvfølgelig mod at få deres udgifter dækket, moms osv. lidt ligesom der findes firmaer som f.eks. Shopusa som modtager ens pakke i USA og videresender til DK, selvom man reelt ikke har adresse i USA.

Det tror jeg ikke, så kom selv op på de russiske hæle og vis dit værd.

Tilmeldt 17. Oct 13
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan finde det lige så suspekt du vil, men det var ikke mit spørgsmål

Jeg kan helt kort fortælle dig, at det er tale om at byde på en træningsmaskine for (formentlig) et par tusinde kroner. Det er derfor ikke ''interessant'' for mig at starte et op, for derefter at lukke med det samme.

Så kom op på hesten og vis dit værd i kommentarerne i stedet mester :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender ikke til nogen der har det som del af aktiviteten - det vil normalt være noget med, at man må finde en i netværket med CVR som vil byde for en - og så sælge omg med helt samme moms og alt til dig privat. Det de kan frygte er, at du skal gøre brug af noget reklamationsret - som er uundgåelig, så de skal have udgifter ved skader og problemer med maskinen. Derfor måske, selv i eget netværk, en højere pris - men det er jo ikke store penge i alle fald

Du må finde nogen du kender, der er mig bekendt ikke nogen der lever af at være en slags stråmand i den type handler

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 17. Oct 13
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar.

Desværre ingen i eget netværk, derfor jeg prøvede at se om der faktisk fandtes nogle i den dur.

(Der er tale om helt almindelige 'købt som beset' brugtvare auktioner fra det offentlige - Så ingen reklamtionsret) 

- Men tak for dit input!

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Køber har købt 'som beset' og har ingen reklamationsret. Men lige så snart det sælges videre til dig er det almindelig B2C-salg og underlagt købeloven. Det betyder, at hvis der er fejl/mangler, kan du komme efter sælger, som så hænger på den. 

Jeg ville ALDRIG gå ind i den slags.

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)