Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der 3D Secure på alle betalinger?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Apr 20
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg har et problem med min viden om 3D Secure.

På min webshop er 3D Secure på, men det er ikke alle betalinger det går igennem. Mit betalingssystem er drevet af stripe, og jeg har været i kontakt med dem omkring det. Som jeg forstod det på det var det ikke påkrævet at alle betalinger gik igennem 3D Secure, men jeg har en onkel som arbejder i Danske Bank og siger det modsatte.

Jeg har læst mig frem til at betalinger under 225 kroner, ikke behøver SCA. Hvis jeg har forstået det korrekt er 3D Secure noget under SCA, og det vil vel så sige at det også er fritaget.

Jeg er forholdsvis ny i det her iværksætteri, med mine 15 år i alder har jeg kun været igang i et enkelt år.

Jeg håber på at i kan hjælpe mig med at forstå det helt.

Venlig Hilsen Tobias Hansen

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias,

Jeg støtter mig til din Onkel og siger at alle betalinger kræver 3D Secure. Det skal man i hvert fald hos os (Startup Central) når et medlem opretter sig.

Men kommer den med en fejl eller noget andet når betalingerne ikke går igennem det kan jo også være at folk som vil foretage et køb ikke har indtastet sit kort os NETS og ellers kan det også være deres bank som er problemet :) 

Med venlig hilsen
Mathias

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)