Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webshop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Odense C
Tilmeldt 3. Mar 21
Indlæg ialt: 10
Emil Skovsbo Fra  Nordic Ergo Skrevet 06-04-2021 kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Vi driver en webshop der sælger lige fra hæve sænkeborde, ergonomiske kontorstole og andre kontormøbler/-artikler.

Men vi kunne godt bruge noget feedback på vores webshop, da vi nok har stirret også blindt på nogle ting.

Webshop: nordicergo.dk

På forhånd tak Smile

Med venlig hilsen,

Emil

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Sep 11
Indlæg ialt: 151
Kasper Højriis Fra  Appreciate Web Jobih Skrevet 06-04-2021 kl. 19:07
Gennemsnit 5.0 stjerner givet af 1 person

Overordnet er det en fin shop, som i har fået lavet. Det er dog min vurdering, at der er mange punkter, som i kan arbejde på for at forbedre brugeroplevelsen. Jeg har taget en hurtig gennemgang af forsiden, som jeg håber at i kan bruge.

EDIT Mine punkter kan virke en smule hårde, men det er kun for at fremhæve mine pointer.

E-handel | Konverteringsoptimering | Website optimering - Skaber meromsætning

Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 187
Blomse Skrevet 07-04-2021 kl. 03:02

Jeg er enig i det meste af hvad Kasper siger. Jeg tror det overordnede takeaway i mangler på shoppen er at gå fra en standard shop til en shop med kunden i fokus. Jeg tænker i har fået rigeligt i første omgang at arbejde videre med af Kasper, så det bliver kort herfra.

- I har for meget fokus på features fremfor benefits på produktsiden. Kunden er ligeglad med hvad stolen kan, kunden vil vide hvad stolen kan gøre for dem. 

- Jeg savner en FAQ side i bunden af din side eller i bunden af dine enkelte produkter med indvendinger og svar på spørgsmål.

- Overvej at tilføje 3-5 bullet points under overskriften på forsiden med fokus på USPer og benefits. I må vide hvad top 5 grunde til hvad folk køber ergonomiske ting er, udnyt og nævn kort hvordan i løser det.

- Jeg havde ændret "hurtig fragt" til 3 dages leveringstid. osv.

--

Hvor du fokuserer mest på at konverteringsoptimere din side kommer i høj grad an på hvor du ser det største frafald af brugere. Så sørg for at få sat ordentlig tracking op i google analytics, samt overvej at benytte et heatmap værktøj. Ved at se hvor det største hul i din kunderejse er kan du forholdsvist nemt ved hjælp af heatmaps, se hvad der gør at folk hopper af siden. 

Fra Odense C
Tilmeldt 3. Mar 21
Emil Skovsbo Fra  Nordic Ergo Skrevet 09-04-2021 kl. 13:11

Hej Kasper

Mange tak for feedback, det er helt sikker noget vi vil gå videre med Smile

God weekend Smile

Fra Odense C
Tilmeldt 3. Mar 21
Emil Skovsbo Fra  Nordic Ergo Skrevet 09-04-2021 kl. 13:12

Mange tak for feedback. Det er helt sikkert nogle gode pointer du kommer med der. Det vil vi helt klart gå videre med. Smile

God weekend Smile

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
Vi bruger cookies til at sikre, at du får den bedste oplevelse på Amino
Læs mere