Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

opstart!!!!

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja ellers er det bare at smide nogle spørgsmål op herinde jo, tager også gerne et par på mail hvis du hellere vil det. Kender det godt, man har mange spørgsmål, men der er heldigvis også mange der vil/kan hjælpe. Så det er bare med at komme igang :)

Fra københavn
Tilmeldt 15. Mar 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:15

Hej Christina

Tanken om at starte et rengøringsfirma er jo god nok i sig selv ,men hvor mange andre er der i dit område. Som du skal slås med?.

Lav for dig selv en forretningsplan: Hvad skal du rengøre,  For hvem,   Er der eventuelt en niche du kan udfylde?

En hjemmelavet markedsundersøgelse er ikke af vejen før du beslutter om det ser ud til at kunne bære igennem.:

Hvor mange er der af samme slags :.  se div. medier

Hvad tager de for ydelsen.: få et tilbud eller brochure.

Kan du levere ydelsen til den pris eller  helst billigere: lav en beregning transport,  artikler,  tid, timeløn , momsregnskab osv.

Hvis du når til konklusionen at det ikke er muligt i dit område så tillad mig at give dig nogle råd:

Jeg er selv iværksætter og har været i marken og set på mange ideer før jeg fandt min hylde.

I din søgen efter det du evt. har lyst til at lave vil du se mange muligheder og hvad er eventuelt det rigtige for dig ? Det finder du kun ud af ved at være særdeles Open-minded .dv.s  alle ideer undersøges meget grundigt ,giv dig selv den fornødne tid, afdæk omhyggeligt problemområder kritisk.

Jeg anbefaler dig at se på denne mulighed som jeg gir dig linket på. Så kan vi efterfølgende ta en snak om dine indtryk?

Link: http://www.team1one.eu/main/dk/home.php     gå ind I video og se den første , den tager ca 15 min at se.

Vh

Jan Eriksen

Amazingenergy

Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 357
Skrevet kl. 17:22

En smart måde at starte op på i dette område er, at arbejde som sub-contractor for et større rengøringsfirma som allerede har en større kontrakt med kunder... Så slipper du for mange kvaler og kan starte op og få afprøvet din ide med mindre risiko for "failure". Så kan du også operere ibaggrunden uden at dine (kommende)konkurrenter kender til dig og kan vokse dig stor uden at, de ser det, til det øjeblik du vælger at din virksomhed går "solo" og selv skaffer kunderne/kontrakterne.

Grunden til, at jeg skriver "Kommende konkurrenter" er at så længe din virksomhed ikke kører solo men arbejder under/for et større rengørings virksomhed så har du sådan set ikke konkurrenter, da du ikke er en "kendt trussel" - det er derimod det firma som du vil arbejde for være. Altså en konkurrent for andre rengøringsvirksomheder, så teoretisk vil du slippe for dette.

Måden du kan komme i gang på er at ringe til de større firmaer og forhøre dig hvis de kan bruge en sub-contractor. 

Just my 5 cents. Wink 

God vind! 

//whatever 

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)