Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af webshop med bageudstyr, eventuelt med udvidelse til fysisk butik i odense

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Mar 21
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino
Håber der nogle kloge hover der kan hjælpe mig

Jeg overvejer at starte en webshop med salg af bageudstyr, har en baggrund som konditor :)

Jeg mangler hjælp til hvad koster opsætning af en webshop

hvordan finder jeg levenradører?

Har i nogle gode råd til opstart af en webshop eventuelt med udvidelse til fysisk butik i odense

Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Shopify performer som regel lidt bedre end de fleste woocommerce shops, og er langt nemmere at arbejde med for de fleste, så der var jeg startet. Shopify's basic abonnement koster 29 dollars om måneden og et domæne koster ca. 60kr om året. Alt herfra er relativt og kommer an på hvor meget du vil automatisere, samt hvilke markedsføringskanaler du ønsker at gøre brug af. 

Måden du finder leverandører på er ved at bruge Google og får lavet nogen opkald, samt sendt mails afsted. Du ved jo hvad du vil sælge på din shop, så det er bare at søge på hvad du vil sælge og skrive det på engelsk + producent/engros.

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pernille,

Prøv og læs dette indlæg omkring en billig webshop til 2500,- https://www.amino.dk/forums/p/312515/1878149.aspx#1878149 

Find ud af hvilke mærker du gerne vil have lov til at videre sælge og tag kontakt til dem efterhånden som du finder dem.

Inden du tænker på at få en fysisk butik, vil det være bedste at have fokus på webshop delen også kan man altid kigge på en fysisk butik i fremtiden :) 

Med venlig hilsen
Mathias

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)