Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Revisor fejl?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Sep 19
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej hvad gør jeg når jeg har fundet ud af at min tidligere revisor har lavet rigtig mange fejl i min bogføring for 2019? og som så gør at min kompensation fra staten bliver ultra lille og selvfølgelig passer mine årsopgørelser for 2019 og 20 så heller ikke :-(

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Starter vel med at tale men den revisor og høre hvad der er sket - det kunne jo være der var en forklaring og det er din nye undersøgelse som er gal.

Sætter så omgående en anden dygtig person på at gennemgå 2019 og 2020 og få rettet alle fejl og se hvad der kan rettes i kompensationsansøgninger

Hvis revisoren er aut kan der klages over ham til ankenævnet, ellers er det mildest talt op af bakke at få klaget og få noget ud af en klage

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 16. Sep 19
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John
Tak for dit svar :-)
Jeg har været i korrespondance med firmaet men de er helt ude i :-O ??? Hold da op :-/ Jeg kan desværre ikke se om de er aut :-( Men kæmper til det sidste!!  

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

By Lilla:

Hej John
Tak for dit svar :-)
Jeg har været i korrespondance med firmaet men de er helt ude i :-O ??? Hold da op :-/ Jeg kan desværre ikke se om de er aut :-( Men kæmper til det sidste!!  

hvis de er aut vil du set det ved opslag på deres CVR i virk.dk

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 9. Dec 10
Indlæg ialt: 1103
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det kun omsætning man skal bruge for at søge kompensation for tabt omsætning, har revisor lavet fejl her, og du mener du har den rigtige omsætning uden moms og der er indberettet, kontakter du selskabsstyrelsen og siger den indberettede kompensation skal annuleres og du har forklaret hvorfor kan du indberette en ny kompentation med den rigtige omsætning

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)