Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udvikler søges til start up

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jan 21
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen,

Vi er et ungt startup og teamet består af undertegnede og min studiekammerat og forretningspartner, Walther. Vi læser til daglig International Business på CBS og nu arbejder vi på en dating tjeneste med et unikt koncept og en forretningsmodel, der har potentiale til at outperforme den traditionelle forretningsmodel i branchen. 

Markedsundersøgelsen er lavet. Behovet er valideret. Hver dag kommer vi i kontakt med flere og flere fremtidige brugere. Vi har et rimeligt budget og næste skridt er, at vi skal i gang med at få programmeret tjenesten som app, hvor vi har brug for en partner med teknisk ekspertise.

Det er selvfølgelig svært for dig at vurdere projektets omfang, når du ikke ved mere om, hvad forretningen går ud på. Hvis du umiddelbart synes at det lyder interessant, kan vi tage et møde, hvor vi får hilst på hinanden og kan komme ind på projektet i detaljer, så du har noget mere at forholde dig til. 

Bedste hilsner, 

Dennis Rosenlund

 

Tilmeldt 31. Aug 20
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænker, at det er værd at nævne, om udvikleren får ejerandele i jeres virksomhed. Og i så fald, hvor stor en andel.

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

De skriver jo at de har et stort etablerings budget.

Så mon ikke at de bare betaler for udvikling af deres APP. Uden at give nogle Andele

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Lurks in the dark:
Så mon ikke at de bare betaler for udvikling af deres APP. Uden at give nogle Andele


De siger, de har brug for en partner, de siger ikke de har brug for en medarbejder, derfor er det vel på sin plads at få information omkring betaling eller partnerskab og de har et rimelig budget, ikke er stort etableret budget. 
Forskellen er, et rimeligt budget for en studerende er ikke det samme for et rimelig budget for en Adm. direktør i megatrendworld Inc. 

Tilmeldt 16. Jan 21
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej allesammen, 

Tak for jeres kommentar. Jeg kan se jeg ikke var præcis nok i min indledende tekst. 

Vi søger en partner, der vil få en ejerandel i vores virksomhed.

Vi er dog godt klar over, at man som en dygtig udvikler løber en stor risiko ved at arbejde på et nystartet projekt og i samme periode sige nej til sikkert bestillingsarbejde. Derfor vil vi gerne dække de basale udviklingsomkostninger til at udvikle MVP'en. Derefter skal du sammen med os optimere og sikre fremtidig drift af tjenesten og være med til at bygge en skalerbar virksomhed. 

Bedste hilsner

Dennis

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)