Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan undgår vi at virksomhederne tror vi er annoncehajer/irriterende sælgere

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Hals
Tilmeldt 16. Aug 06
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian,

Når du først har sat dig ned og segmenteret kkundegrupperne, så vil jeg vil helt klart anbefale dig, at sende matarialer forud for en henvendelse. Fremsendte materialer giver dig for det første en rigtig god grund til at ringe, I har noget "fælles" at tale ud fra (hvis den potentielle kunde, da har læst materialet! Big Smile), men min erfaring er, at langt størstedelen kan errindre ens materiale, hvis man blot følger op inden for maks. 10 dage fra afsendelse af materialet! Og når kunden så udviser bare lidt interesse (husk at du har 2 ører og en mund, så lyt hele tiden til hvad modparten siger - pas på ikke at snakke dig ud af et salg!!) så er det op til dig, at få skabt yderligere interesse!!

Lige et lille fif, når du ringer! Pas på med at sidde sammen med en masse andre - jeg lytter ALTID efter baggrundsstøj, når jeg bliver ringet op! Hvis jeg kan høre en masse andre,der sidder og forsøger at sælge i telefonen, så er jeg TOTALT afvisende. Nu vil nogle måske sige, at de virksomheder der er på Amino ikke er så store, at de har hele Call-centre - og det er korrekt, men mange sidder i "fælles" kontormiljøer med en masse andre iværksættere og det kan nemt skabe en fejlagtig baggrundsstøj.

Alt for nu - held og lykke med projektet!

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)