Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Videre efter prototype

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Mar 21
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 06:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.
Jeg har lavet en lille opfindelse til bradepander og ildfaste fade - der er intet lignende på markedet. Den er lavet i fødevare godkendt silikone og kan tåle ovn og opvaskemaskine.
Hele processen med at tegne, 3d printe og støbe har jeg selv stået for, men nu ved jeg ikk, hvordan jeg skal gribe næste step an.
Jeg er pt hjemmegående og passer vores 3 børn, derfor er pengene små dennne periode, så at sætte den i produktion er der ikk kapital til.
Tænker næste step er noget patent, men hva så derfra? Skal jeg finde en investor og i så fald hvordan gør man lige det?
Jeg tænker den vil passe ind i Føtex og lign. Butikker.
Håber I har lidt råd til min vej.
Ha en dejlig dag mvh Julie
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Start med at tage en snak med oprinder rådgivningen på Teknologisk institut, de vil formodentlig kunne hjælpe dig videre.

www.opfind.nu

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Julie,

Det lyder som et super projekt samt super brugbart til ens daglige gang i et køkken :)

Nu hvor kapitalen ikke er til at kan producere i store mængder på nuværende tidspunkt kunne det eventuelt give mening at række ud til Salling Group og få lov til at præsentere produktet, hvis de selvfølgelig ønsker det. Det kan også være du skal række ud til Imerco eller Kop&Kande med dit produkt.

Angående kapitalen har du får lavet en plan for hvor meget du skal bruge osv?

Hvis du har tid og løst kan vi sagtens tage en snak så kan det være jeg kan være med til at sætte nogle tanker i gang.

Med venlig hilsen
Mathias

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 608
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Du kan søge deltagelse i diverse accelrator programmer. Jeg deltog selv i Danish Tech Challenge i 2017 med sensora.dk, og der fik vi hjælp og sparring til alt fra produktion, patent og kapital.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)