Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søges: Virksomhed med eksportpotentiale

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Mar 21
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Aminoer

Jeg søger nye udfordringer, og kender du eller nogen i dit netværk en virksomhed der matcer følgende, er du/de velkommen til at rette henvendelse til mig for yderligere dialog.

Med en bred international erfaring indenfor salg, eksport og marketing flytter jeg i dag markedsandele og åbner nye markeder worldwide.

Jeg er som udgangspunkt på udkig efter en ordreproducerende virksomhed med eget produktsortiment opererende på et nichepræget marked med et ønske om, at jeres eksportsalg over tid kommer til at udgøre størstedelen af omsætningen. Virksomheden bør som udgangspunkt være lokaliseret i Jylland. Jeg forestiller mig, I er en ejerledet virksomhed, der har eksisteret min. 5 år og med 5-30 ansatte. Muligheden for at købe mig ind i virksomheden vægter jeg højt - jeg forestiller mig at købe en ejerandel på mellem 15-49%. Det er ikke et generationsskifte, jeg er på udkig efter og drømmescenariet vil være at finde en ejerleder, der er producent/udvikler og som mangler en salg- og marketingprofil til at få mest muligt ud af virksomhedens eksportpotentiale, så vi i fællesskab kan drive og udvikle virksomheden til at blive en international spiller og markedsleder.

I har styr på arbejdsmiljø, produktion og økonomi, og jeg påtager mig en operationel rolle evt. med ledelse af et mindre salgs- og marketingteam.

Jeg er i job i dag, og helt opltimalt ønsker jeg at tiltræde en ny stilling medio eller ultimo 2021. Grundet min nuværende job har jeg undladt at skrive for meget om mig selv. Jeg uddyber gerne indlægget og fortæller mere om min baggrund og resultater, hvis du sender en PB med kontaktoplysninger. Alle henvendelser behandles fortroligt.

Vi skrives ved. Stay safe.

WHDK
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)