Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

POS Woocommerce

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 13
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

vi skal til at arbejde os frem til at installere et POS system til at bruge i butikken, og til at tage med på messer osv. 

Vi bruger woocommerce med lagerstyring, så systemet skal kunne hente lagerstatus, oprette ordre og derved rette lageret til.

Det er efterhånden en jungle med udbydere, og derfor søger vi lidt hjælp fra de erfarne hoveder. 

Jeg har fundet et par POS kasseapparater på auktion, men har aldrig arbejdet med det før. Så hvis man finder et system med alt inkl. (skærm, kasse, scanner mv.) kan dette så komme til at køre, eller er alle "kodet" til den butik eller projekt det var tilegnet? 

Og kører sådanne POS systemer på abonnement eller er det et engangsbeløb hvis du har kasseapparatet? 

Sideinfoer. Vi bruger QuickPay, Mobilepay og har ikke nogen DK-terminal. 

Er der en der kan gøre mig opstarts klog på dette?

Fra Horsens
Tilmeldt 28. May 14
Indlæg ialt: 242
Fra  VKMmedia Skrevet kl. 01:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan godt komme med nogle gode råd. Send mig en PB så skal jeg nok hjælpe dig

 

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

VKM - er det råd du vil dele? Jeg leder nemlig efter det samme til et lille kunstgalleri, som vil skifte fra Shopify til Woocommerce, men som også gerne skal kunne sælge deres ting i gallerier Smile

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Horsens
Tilmeldt 28. May 14
Indlæg ialt: 242
Fra  VKMmedia Skrevet kl. 03:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne dele det, men det tager lidt tid om at forklare. Send mig en PB eller en mail på info@vkmmedia.dk så skal jeg nok hjælpe dig

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)