Hej Aminoer, vi skal til at arbejde os frem til at installere et POS system til at bruge i butikken, og til at tage med på messer osv. Vi bruger woocommerce med lagerstyring, så systemet skal kunne hente lagerstatus, oprette ordre og derved rette lageret til. Det er efterhånden en jungle med udbydere, og derfor søger vi lidt hjælp fra de erfarne hoveder. Jeg har fundet et par POS kasseapparater på auktion, men har aldrig arbejdet med det før. Så hvis man finder et system med alt inkl. (skærm, kasse, scanner mv.) kan dette så komme til at køre, eller er alle "kodet" til den butik eller projekt det var tilegnet? Og kører sådanne POS systemer på abonnement eller er det et engangsbeløb hvis du har kasseapparatet? Sideinfoer. Vi bruger QuickPay, Mobilepay og har ikke nogen DK-terminal. Er der en der kan gøre mig opstarts klog på dette? |
Jeg kan godt komme med nogle gode råd. Send mig en PB så skal jeg nok hjælpe dig