Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

App omkostninger

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Feb 20
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Er blevet tilbudt at købe en app, som er ved at gå konkurs. Da jeg ikke ved så meget om selv appen, men mere skal hjælpe med strategi, organisation og markedsføring - så ønsker jeg at høre hvad det koster at have en app kørende? Appen er fuldt udviklet, og kører allerede på et system. 

Eftersom jeg mener der er kæmpe potentiale, overvejer jeg at købe appen. Appen har udelukkende være drevet af dem der har lavet appen. Da deres kompetencer består i lave appen, og ikke at drive den som virksomhed, vil jeg give det et skud. 

De to som har appen ønsker at gå videre med et ny projekt. 

Håber der er én eller nogle der kan give nogle estimater

Mvh :)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Sørg for at få fuld adgang til kildekoden til den og gerne få demonstreret at den kan kompileres uden problemer

Tilmeldt 1. Mar 21
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Nu er en app et vidt begreb.
Er det en webapp eller en app til iphone/android eller noget helt tredje?
Integrerer den med 3. part systemer som koster?

Selv om den er "færdigudviklet" skal du forvente den skal vedligeholdes med opdateringer, så den er sikker og virker på nye versioner af det system, som den afvikles på.

Og er der behov for teknisk viden for at holde app kørende. F.eks. til vedligeholdelse af en linux vps.

Og er koden up-to-date? Du bør spørge ind til programmeringssprog og version, så du ikke køber en app som er udviklet i en version som er EOL.

Det ville være nærligende at spørge ind til sælgers driftsomkostninger og timeforbrug.

Billigtlaan.dk · Sammenlign priser på lån · Erhvervslån uden om banken.

Tilmeldt 27. May 18
Indlæg ialt: 554
Fra  Multi-Regnskab ApS Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ikke du kommer udenom at allierede dig med en person som har teknisk indsigt i den teknologi der er anvendt.

Få en 5-10 linjers beskrivelse af hvilke teknologier der er i spil og centrale arkitektur-valg. Find derefter en person med de kompetencer som kan lave en "due diligence" for dig og måske blive den person der skal vedligeholde tingene.

vh

Steffen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)