Desværre har vi stadig nogle konti i Sydbank. Mit spørgsmål kan handle mod banken og tvinge ting til at blive behandlet til tiden, indtil vi har skiftet til den nye bank? Kan du få bankomkostningerne fra banken? |
SEKR:Desværre har vi stadig nogle konti i Sydbank.
Problemet er, at Sydbank opfordrer os til selv at lukke bankkontiene. Det vil vi gerne, men desværre i den nye bank tager det længere tid at åbne en konto på grund af Corona.
Sydbank har nu konverteret bankkontiene til manuel bekræftelse. Og her er problemerne, fordi "medarbejder" har brug for mellem 3 - 7 dage for at bekræfte betalinger. Som et resultat skal vi betale påmindelsesgebyrer og renter, og partneren modtager ikke noget godt. Selvom de kender til situationen, kan ikke alle give afkald på gebyrerne.Mit spørgsmål kan handle mod banken og tvinge ting til at blive behandlet til tiden, indtil vi har skiftet til den nye bank? Kan du få bankomkostningerne fra banken?
Og alt fordi vores nye konsulent ønsker at afslutte os, fordi vi er meget konkurrencedygtige for hans familievirksomhed, og kunderne skifter til os.
Du er ved at skifte bank? Og den nye bank har ikke setup parat før du (eller nogen på vegne af dig) er begyndt at lukke dine konti hos din (snart) forrige bank?
Jeres nye konsulent! en konkurrencedygtig virksomhed! en partner der ikke modtager noget godt! - Hvordan hænger det sammen med dit spørgsmål?