Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt idé og god koncept

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 18. Jun 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 02:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen 🙂

Jeg har en rigtigt god ide, men jeg mangler hjælp og økonomisk udvikling og et lille team som vil også vokse efter udvikling. 

Det koster mellem 200.000-700.000 kr at lave denne app og hjemme side samt facebook og Instagram side, som jeg vil have og jeg har hørt mig lidt rundt hos forskellige app udvikler. Og noget er det gratis men det er vigtigt med en app.  Ellers virker det for indviklet og utroværdigt med.kun facebook og Instagram jeg har tænkt på det. 

Er du eller kender du nogen som.er interesseret i et fremragende projekt som.kan bringe masse gode ting for virksomheder og og private alm. Mennesker i fællesskabet, så skal du vælge at arbejde med mig. Jeg har haft idé i noget tid nu og har prøvet at komme.i kontakt med invorster og fonde.og har været til møder med erhvervshus Jeg får at vide at min idé er god alle dem som jeg har talt med. 

 Du kan være medejer hvis du er rigtigt interesseret i ideen og du kan også lave et aftale med procent. Jeg er klar på mange af de muligheder for den rigtigt person. 

Idé kan udvikles og samtidig holde sin kvalitet med udviklingen i fremtiden. 

Hvis du ønsker at gøre dette til virkelighed og en virksomhed i Danmark så er du mere end velkommen til at kontakte mig 

Mvh 

Rm 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)