Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Afhænding af interaktivt debunking website

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Sep 09
Indlæg ialt: 78
Fra  MJ Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

I januar skabte jeg et website med det formål at bekæmpe misinformation. Det bliver gjort ved simple, overskuelige forklaringer og interaktive funktioner.

Jeg har dog et andet start-up, som jeg dels er mere interesseret i og som der er kommet godt med ild under i januar og februar, så jeg har ikke tiden til det her andet projekt længere. Jeg synes stadig det er aktuelt og vigtigt problem der skal løses - måske er misinformation i virkeligheden en af vor tids største udfordringer.

Så jeg søger nu at "slippe af" med websitet. Det er et more or less fuldt udviklet koncept med et live website - det skal blot føres videre.

Hvad tænker I er den bedste strategi?

Skal man gå efter at finde en større medie-virksomhed (måske et eksisterende fact-checker site), give dem projektet for en slik og beholde en lille procentdel, eller giver det mere mening f.eks. at finde 2-4 journalist-profiler, der fører projektet videre med mig løst deltagende projektleder/udvikler.

Eller har I andre tanker?

På forhånd mange tak :)

Founder af hikingwebsitet www.trail17.com

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Covid skyldes altså 5G master. Og vaccinen beskytter ikke en meter og giver hjerneskade, kræft og AIDS.

Så Socialdemokratiet kan få deres perverse verden hvor du intet ejer og er glad.

Big Smile

Når det så er sagt så syntes jeg altså du skulle finde nogle "Citizen Journalists". 

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lurks,

Jeg håber at du er ironisk ...

Albert

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)