Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webshop

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Rødovre
Tilmeldt 11. Apr 14
Indlæg ialt: 50
Fra  Læderprojektet Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Hvis der findes et behjertet menneske der gider kaste et blik på min webshop og give lidt konstruktiv kritik/ gode råd mm. så hold dig endelig ikke tilbage.

Du må meget gerne have forstand på webshops der virker.

Jeg trænger virkelig til at få friske øjne til at kigge på webshop, især set fra en mulig kundes perspektiv.

På forhånd stor tak hvis du gider:-)

www.læderprojektet.dk

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot, at du har DNSSec på dit domæne. Du halter lidt bagud med dit sikkerhedscertifikat, og nogle content- og frame-indstillinger.

Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Dine produkter ser virkelig lækre ud, og jeg er ikke i tvivl om kvaliteten er i top!.

Ked af det måske lyder lidt hårdt, men dit site er meget forvirrende, og virker rimelig uprofessionelt. Det gode er dog at der er meget for dig at hente ved at optimere siden. Jeg går ud fra du selv har lavet det meste - hvis du ikke føler du er så stærk i det tekniske, så burde du overveje enten at outsource det eller få en partner ind som er stærk på det. For det går ud over helindtrykket af dit brand og dine produkter. 

Hvis du selv vil arbejde med det, så overvej at skifte til en platform som ikke stiller så høje krav til det tekniske som f.eks. shopify.

Jeg får nok en del hate for den her kommentar, men hele webshoppen burde laves helt om fra bunden.

Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes siden er enkel, simpel og lige til. Forstår ikke hvad der skal ændres fuldstændig! Set som bruger af en side. Måske skrifttypen i varegrupperne er lidt "ulæselige". 

Produkterne er ikke noget for mig, men jeg holder af en enkel simpel side! Så hvad er det der skal ændres fra bunden? Og har du et eksempel på det, der i dine øjne er en god side? 

Fra Rødovre
Tilmeldt 11. Apr 14
Indlæg ialt: 50
Fra  Læderprojektet Skrevet kl. 07:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Albert ! Tak fordi du gider bruge tid på feedbag:-)

Desværre forstår jeg ikke rigtigt dine tekniske termer?

Hvad mener du med frame og content?

Med venlig hilsen

Kim

Fra Rødovre
Tilmeldt 11. Apr 14
Indlæg ialt: 50
Fra  Læderprojektet Skrevet kl. 07:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Blomse!

Først stor tak fordi du gider kommentere på min webshop.

Og nej jeg bliver aldrig sur hvis nogen giver deres ærlige mening! du kan jo ikke bruge andet til nogetsomhelst.

Desværre forstår jeg ikke rigtigt din kritik; går det på teknikalitet, design, opsætning, bruger venlighed ??+

Med venlig hilsen

Kim

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er nogle sikkerheds-tingester, som er til at forhindre at indholdet på dit website bliver manipuleret sådan at den kan bruges af hackere. Men jeg har måske set det forkert i går da det nu virker som om dine frame-/content-indstillinger er i orden. Du burde dog endnu få styr på din HTTPS

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 608
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Du skal ikke lave dit website om og det er komplet ligegyldigt at dit certifikat understøtter lidt bedaget kryptering. Du skal fokusere på at blive synlig så din målgruppe ser dine produkter. Jeg kan godt lide at din side er personlig, og man skal ikke læse ret meget før man forstår at du ved hvad du har med at gøre. Jeg ville ikke tøve et sekund med at handle med dig.

Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det går ud på UX design, og at fange kundens interesse og opmærksomhed. Folk reagerer bedst på autoritet og hvad andre synes om. Det skal desuden lige siges, at de erfaringer jeg bringer er på baggrund af mine 2 sites med konverteringsrater på henholdsvist 8,1% og 6,7%.

Når man lander på din side, så skriger den uprofessionalitet. Du har for meget tekst på din forside, og de fleste mennesker mister interessen. Hvis jeg må spørge, hvad er din konverteringsrate på siden? Derudover har du for mange kategorier, der er for brede og for ringe beskrevet. Jeg må være ærlig og sige, at jeg ikke føler jeg ville kunne finde et specifikt produkt på din side, selvom jeg vidste hvad jeg ledte efter. Din search bar bør desuden være tydeligere. Siden mangler i meget høj grad troværdighed.

Din header er for stor, og du bør også ændre I hvilke sider du har i din menu på siden. Sådan noget som reperation bør ikke ligge hvor det ligger. Eftersom det er noget som er prioriteret i hovedmenuen, så skriger det lidt overfor forbrugeren at kvaliteten ikke er optimal. Du mangler desuden en privatlivspolitik på siden, og en pop-up angående tracking - den lever ikke op til GDPR

Det er bare et par af de ting jeg havde ændret. På mange punkter havde jeg skiftet webshop system, hvis jeg ikke følte mig teknisk stærk på det visuelle og skiftet til shopify.

Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Her er et mindre site som er ret godt sat op https://pacamask.com/

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)