Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg tror jeg bliver snydt.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Danmark
Tilmeldt 11. Jan 18
Indlæg ialt: 19
Fra  SimpleCo Skrevet kl. 07:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg arbejder som webdesigner og har gjordt dette selvstændigt i 5 år. 
Jeg har aldrig haft problemer med kunder før.

Jeg har lavet en hjemmeside for en tidligere kunde + hans partner. 
Vi har egentlig arbejdet godt sammen, men jeg har i dette forløb ikke dokumenteret yderligere omkostninger løbende, kun pr. telefon. 
Det er selvfølgelig min fejl og derfor kan jeg ikke kræve mere end hvad der er aftalt pr. skrift. 

Det er her uoverenstemmelser er kommet. Selvom jeg har anerkendt dette og bare vil have afsluttet. 

Men de har de lukket mig ude fra hjemmesiden. Og jeg har jo bare gjort mig selv til administrator igen og nedgraderet deres rettigheder til redaktører fra administratorer. Alt er fint og jeg har ikke hørt fra dem i nogle dage. Pludseligt er jeg altså lukket helt ude, og jeg bliver nu mødt med trusler, politianmeldelser og meeget mere.  

Hjemmesiden ligger på deres domæne. Dette har jeg gjort i hensyn til at testbrugere skulle have lov til at teste imens vi videreudvikler. 

Jeg har sidenhen prøvet at skabe en rolig dialog, altså jeg godtager deres priskrav m.m. bare vi kan afslutte. Men nu bliver jeg mødt med beskyldninger om sabotage på deres hjemmeside og de har nye udviklere på for at rette dette og hertil vil de kræve erstatning fra mig. 

Men jeg har intet foretaget på siden.. Og dette kan jeg dokumentere. Jeg kan simpelthen ikke få noget dokumentation fra deres side. 
Jeg har sagt jeg godt vil hjælpe dem med at rette denne fejl, men de vil ikke sige hvad fejlen. Så det tyder klart på at disse personer er ude efter struben. Uden grund. 

Kan nogen fortælle mig hvordan jeg skal løse denne konflikt? Jeg vil gerne have den afsluttet om jeg får penge eller ej.